سیاست‌های معاونت مطبوعاتی به بوته نقد استادان رشته ارتباطات، روزنامه نگاران، فعالان و صاحبان رسانه گذاشته می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ رئیس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران حوزه رسانه، گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدای استقرار خود، تلاش کرد فضای رسانه ای کشور را با زمان استقرار دولت قبلی، متفاوت کند. این که دولت آقای روحانی چقدر در این امر موفق بوده، را باید از فعالان این عرصه پرسید، لذا با دعوت از سیاستگذاران و تصمیم سازان رسانه ای دولت، همایش نقد سیاستهای دولت در این زمینه برگزار می شود.

"مینا شهنی" در ادامه افزود: انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران حوزه رسانه، با دعوت از معاون امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قصد دارد تا با پاسخگو کردن مسئولان دولت، فضای ابهام در مورد این سیاستها را شفاف کند.

این فعال رسانه ای درباره برگزاری این همایش توضیح داد: مسایلی مانند مطالبات روزنامه نگاران از دولت، وضعیت بلاتکلیف بیمه خبرنگاران، سرنوشت انجمنهای فعال و غیرفعال روزنامه نگاری، توقیف و بسته شدن برخی از روزنامه های دولتی و بخش خصوصی و وضعیت رسانه های محلی و آنلاین در این
همایش، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شهنی از استادان رشته ارتباطات و روزنامه نگاری، روزنامه نگاران، خبرنگاران، مدیران، سردبیران، دبیران و سایر فعالان رسانه های سراسری و محلی خواست در این همایش شرکت کنند.

رئیس انجمن روزنامه نگاران و خبرنگاران حوزه رسانه تاکید کرد: این همایش روز جمعه مورخ 16 اسفندماه از ساعت 17 در فرهنگسرای رسانه واقع در میدان قبای تهران برگزار می شود و به علت کمبود زمان، کسانی که تمایل به طرح نظرات، انتقادات، پیشنهاد و سئوالات خود دارند نام خود را تا روز 10 اسفندماه به شماره تلفن 09122111837 یا ایمیل mina.shehni@gmail.com اعلام کنند تا وقت مناسب برای آنها در نظر گرفته شود. درصورتی که تعداد متقاضیان زیاد باشد، به قید قرعه و بر اساس تعداد فعالان این زمینه ها، زمان در اختیار همکاران رسانه ای قرار می‌گیرد.

گفتنی است دکتر حسین انتظامی، معاون امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی خود را برای حضور در این همایش و شنیدن انتقادات و پیشنهادها و پاسخگوی به پرسشها، اعلام کرده است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار