"ماکان اشگواری" خواننده و پرفمر به گروه نمایش «بازگشت پسر نافرمان»‌ به کارگردانی علی راضی پیوست.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ "ماکان اشگواری" خواننده و پرفمر به گروه نمایش «بازگشت پسر نافرمان»‌ به کارگردانی علی راضی پیوست.

 او در حال حاضر بیشتر به عنوان خواننده شناخته شده است اما دستی بر آهنگسازی در دنیای موسیقی الکترونیک  هم دارد. او سال گذشته با بازی و خوانندگی در نمایش «ویتسک» به کارگردانی رضا ثروتی مورد توجه علاقمندان تئاتر قرار گرفت. او در مسند خواننده اصلی گروه نایما در آلبوم «ساحل
تهران» که اوایل سال 1391 منتشر شد، حضور داشت. بعد از آن همکاری ادامه داری با گروه «کماکان» شروع کرد. و چند ماه پیش تک آهنگی به نام «باد و اتوبان» با همکاری بهزاد عمرانی (سرپرست گروه بمرانی) منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. هم اکنون با حضور در گروه بازیگران نمایش «بازگشت پسر نافرمان» دوباره به عرصه تئاتر بازگشته است.

«بازگشت پسر نافرمان» به نویسندگی محمد چرمشیر ، پروژه تئاتر مشترکی بین کشورهای ایران و فرانسه است که از هشتم اسفندماه ساعت: 18:30و 20:30 در سالن استاد سمندريان تماشاخانه ايرانشهر به روي صحنه می رود. از علی راضی نمایش های مشترک ایرانی – فرانسوی چون «یک بلیط برای بهشت»، «تولدت مبارک دن کیشوت»،«اسبهای آسمان خاکستر می‌بارند»، «انتهای آسمان
کجاست» و «درجست و جوی تاریخ تولد و انقراض ماموت ها» در ایران ، فرانسه و دیگر کشورها روی صحنه رفته است كه نمايش «انتهای آسمان کجاست» جزو نمايش هاي برگزيده يونسكو در سال 2008-2009 معرفي شد.
 
عوامل این نمایش عبارتند از:
نویسنده: محمدچرمشیر
طراحوکارگردان: علیراضی
بازیگران:
بابککریمی، نوالشریفی، ناتالیمتی، بلزپوژادپرو، ماکاناشگواری
مشاورطراحصحنه: امیرحسیندوانی
طراحلباس: گلنازگلشن
طراحگریم: سارااسکندری
طزاحنور: رضابهجت
طراحصدا: بامدادافشار
طراحپوستروبروشور: علیرضالطیفیان
مشاوررسانهای: مریمنراقی
عکاس: مهرداد متجلی
رزروتلفنی: 09370084430
http://www.tiwall.com
http://www.tamashakhaneh.ir


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار