پاسخ سربالای عارف به سوالی درباره خاتمی، جدایی این دو را که از روز انصراف عارف از انتخابات آغاز شده بود، پررنگ‌تر کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از صراط محمدرضا عارف که چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود سازوکار ائتلاف در انتخابات اخیر را قبول نداشته، اخیرا در پاسخ به سوالی درباره خاتمی جواب سربالا داده است تا جدایی او از رییس دولت اصلاحات رسمی تر شود.
 عارف که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری علیرغم بی میلی مجبور به کناره گیری شده بود، اخیرا به صراحت اعلام کرد که در خصوصو سازوکار ائتلاف میان او و روحانی، با جمع‌بندی‌ها موافق نبوده و فقط به خاطر قول و قرارهای اخلاقی با خاتمی کناره‌گیری کرده است.

تاکید او بر قول اخلاقی به خاتمی برای چندمین بار است که در اظهارات عارف نمایان می شود. او البته در متن انصراف خود نیز به مرقومه خاتمی اشاره و تصریح کرده بود که به خاطر درخواست او از انتخابات کناره گیری کرده است.

با این وجود رفتار عارف بعد از انتخابات، گواه جدایی کامل او از خاتمی است که این موضوع در کنار شکاف میان او و روحانی بعد از آنکه پستی در دولت به او نرسید، به طور کامل راه عارف را از جریان دولت و نیز سران اصلاح‌طلب جدا کرد.

با شرایط ایجادشده به نظر می رسد اجابت درخواست خاتمی برای کناره گیری از انتخابات، آخرین حرف شنوی عارف از خاتمی بوده است چراکه کاندیدای ناکام اصلاح طلبان چندی است حتی تمایلی به صحبت کردن در این باره را نیز ندارد.

یکی از آخرین شواهد بر این مدعا، پاسخ سربالای او به سوالی درباره خاتمی بوده است. عارف در خصوص این که نظر خاتمی درباره حضور در انتخابات آینده چیست، گفته است: "بنده وکیل آقای خاتمی نیستم و فقط وکیل خودم هستم."

به این ترتیب جدایی عارف از خاتمی که از روز انصراف او از انتخابات آغاز شده بود، روز به روز رسمی تر و واقعی تر شده است.
برچسب ها: آخرین ، حرف شنوی ، عارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.