جمشید ابراهیم خانی در جلسه هم‌اندیشی ناظرین سامانه 1888 منطقه 10 با ناظرین این منطقه دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها برای ارائه پیام قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جمشید ابراهیم خانی، معاون نظارت و پیگیری سامانه 1888 شهرداری تهران در جمع ناظرین منطقه 10گفت: سامانه 1888 با توجه به دستور شخص شهردار جناب آقای قالیباف تشکیل شده و پیام یک ناظر یا شهروند به منزله دستور شهردار است. بنابراین اگر پیامی قابلیت رسیدگی داشته باشد حتماً بازتاب می‌دهیم و تا به نتیجه رسیدن پیام یا مشکل پیگیر خواهیم بود.
 
ابراهیم خانی همچنین با تأکید بر اهمیت وجود ناظرین در کنار شهرداریها گفت: در خصوص نحوه ارائه پیامها ناظرین باید به چند نکته توجه داشته باشند. اول اینکه در ارائه پیام و معضل پیش آمده همیشه خداوند را در نظر بگیرید و پیامی که ارائه می‌دهید برای رضای خدا و گره‌گشایی از خلق خدا باشد. دیگر اینکه ناظرین باید حس مسئولیت‌پذیری داشته باشند که حضور داوطلبانه شما ناظرین محترم بیانگر این صفت است. واقع نگر باشید و واقعیات یک مشکل را بصورت شفاف و واضح بیان کنید و از ارائه پیامهای نامفهوم یا مبهم خودداری کنید چرا که ما در رسیدگی به آن معضل دار سردرگمی خواهیم شد پس پیامها گویا باشد.
 
وی در ادامه در خصوص پیامهای چند وجهی گفت: حتماً پیامهایی که ارائه می‌دهید تقسیم‌بندی شود گاهاً مشاهده می‌شود در یک پیام چندین مطلب عنوان شده که بخشی از آن مربوط به یک معاونت و بخشی دیگر مربوط به یک سامانه دیگری باشد. تفکیک پیامها براساس نوع موضوع و یا معاونت مربوط در به نتیجه رسیدن پیام بسیار موثر است. گاهی پیامی ارائه می‌شود اما معاونت اعلام می‌کند که شامل حوزه ما نیست و این مسئله پیگیری پیام را با مشکل مواجه می‌کند.
 
زاهدی در انتها ضمن تقدیر از ناظرین برتر سامانه 1888 منطقه 10 تأکید کرد:نکته آخر اینکه در پیامهایی که در خصوص اشخاص کارمندان و یا کارکنان یک ارگان خاص ارائه می‌کنید حرمت اشخاص را حفظ کنید و از تهمت و افترا بپرهیزید و تا وقتی از مطلبی مطمئن نشدید باعث ریختن آبروی یک شخص یا کارمند نشوید.
 
شایان ذکر است: زاهدی در انتها از ارائه خدمات شایسته مدیران محترم و شهردار منطقه10 تشکر کرد و از آنها خواست تا به پیامهای سامانه 1888 توجه ویژه شود و به موقع رسیدگی کنند.
 
گفتنی است، ناظرین نیز برخی گلایه‌های خود را مطرح نمودند که به تک‌تک آنها پاسخ داده شد.
 
انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.