نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون‌های تخصصی مجلس کارشان را برای تحقق اقتصاد مقاومتی آغاز کرده‌اند تا به زودی شاهد تحقق مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این زمینه باشیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدحسن ابوترابی‌فرد" نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم "ابوالفضل حاجی‌حیدری" رئیس فقید شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) در پاسخ به این سوال که مجلس درباره اقتصاد مقاومتی چه برنامه‌ای دارد گفت: مبانی اقتصاد مقاومتی و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیاست‌های کلی ابلاغی سال‌های گذشته ارائه شده و این اصول به صورت مدون و با تبیین افق پیش رو و راهکار مورد اشاره قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ما در برنامه 5 ساله پنجم توسعه کشور با نگاه به همین اصول مصوباتی را داشتیم و در بودجه‌های سالانه و شکل‌گیری صندوق توسعه ملی با همین نگاه عمل کردیم و امیدواریم که با خط مشی‌هایی که اعلام شده به صورت قانون‌مند و با عزم و اراده جدی برای تحقق این اهداف قدم برداریم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون‌های تخصصی مجلس کارشان را برای تحقق اقتصاد مقاومتی آغاز کرده‌اند و انشاءلله به زودی شاهد تحقق مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این زمینه خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: حیدری ، افق ، راهکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار