"مهدی فرجی" امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از آرشیو دیداری و شنیداری اداره کل امور هنری و نمایشی بنیاد شهید از افتتاح شبکه انقلاب و دفاع مقدس از ابتدای سال آینده خبرداد .

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از سایت صدا و سیما، "مهدی فرجی" ، "محمد کاظم کاظمی" مدیر فیلم های تلویزیونی ، "حبیب اله والی نژاد" مدیر گروه حماسه و دفاع و خدیجه محرابی مدیر طرح و برنامه شبکه یک صبح امروز یکشنبه از آرشیو دیداری و شنیداری و بخش های مختلف اداره کل امور هنری و نمایشی بنیاد شهید بازدید کردند.

سید مرتضی حسینی مدیر کل امور هنری نمایشی بنیاد و مدیر گروه تلویزیونی شاهد شبکه اول سیما در حاشیه این بازدید ضمن خیر مقدم به مدیران رسانه ملی درباره فعالیت های 25 ساله گروه تلویزیونی شاهد گزارشی ارایه کرد و گفت: تولید آثار ماندگانری مانند گل پامچال ، دایره سرخ و شوق پرواز از جمله سریال های تولیدی این گروه است.

وی همچنین از فیلم های سینمایی شب واقعه، روز سوم و مروارید های خلیج فارس نیز بعنوان فیلم های سینمایی تولیدی شاهد نام برد و خواستار تداوم ارتباطات و اجرای تفاهم نامه های گروه تلویزیونی شاهد و رسانه ملی در ارتقای سطح برنامه سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد.

مهندس مهدی فرجی مدیر شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: یکی از موضوعات مهم و رسالت حیاتی رساه ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و امیدواریم با توان و استعداد موجود در این مجموعه و همچنین با توجه به نشست های اخیر حجت الاسلام شهیدی و مهندس ضرغامی شاهد رویکرد های جدید و کارهای نو در فضای هنری ایثار و شهادت باشیم.

وی در ادامه از گروه تلویزیونی شاهد بعنوان اصلی ترین گروه برنامه ساز صداوسیما در عرصه انقلاب و دفاع مقدس نام برد و ابراز امیدواری کرد از این پس با یک نگاه جدید و تغییر رویکرد مناسبتی به رویکردی پژوهشی و نوین بتوان کارهای پرمخاطب و تاثیرگذار بیشتری تولید و عرضه کند.

فرجی همچنین با تقدیر از زحمات مسئولان و کارکنان بنیاد شهید خواستار تلاش و پیگیری بیشتر مسئولان این مجموعه در تولید انیمیشن برای معرفی شهدا به کودکان و نوجوانان و نیز تله تئاترهای مرتبط با ایثار و شهادت شد که بتواند در جشنواره جام جم سال اینده مورد توجه داوران و مخاطبان قرار گیرد.

فرجی در ادامه از افتتاح شبکه انقلاب و دفاع مقدس از ابتدای سال آینده خبرداد و افزود: ایجاد یک شبکه تلویزیونی با محوریت انقلاب و دفع مقدس ضرورت دارو د این شبکه تلویزیونی به زودی کارش را بصورت آزمایشی آغاز می کندو برنامه هایی با محوریت انتقلاب ، دفاع مقدس و بیداری اسلامی پخش می کند و امیدواریم آرشیو غنی و تولیدات گروه تلویزیونی شاهد بصورت مستمر در این شبکه پخش شود.

تاکید براجرای برنامه های سیستماتیک و خروج از فعلایت های مناسبتی ، برنامه سازی مستمر و پرهیز از روزمرگی و تغییر برنامه ها و ساختارهای اجرایی برای تولید آثار ماندگانر ، شناسایی نیروهای جوان و با انگیزه و نخبگان از دیگر مباحث مورد بحث و بررسی این نشست بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، انقلاب ، مقدس ، سیما ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.