همزمان با هفته ملی بزرگداشت سلامت مردان ايراني (سما) برنامه های متعددی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ مهرگان امامی کارشناس مسوول واحد سلامت سالمندان و میانسالان معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: به منظور بزرگداشت هفته ملي سلامت مردان (1 تا 7 اسفندماه ) همزمان با سراسر كشور، واحد سلامت سالمندان و میانسالان معاونت امور بهداشتی دانشگاه نیز برنامه های متعددي را با هماهنگي ساير واحدها و ادارات اجرا می کند. 

وی افزود: امسال نیز همچون سالهای گذشته با همكاري "انجمن اورولوژي ايران" و مراكز و شبكه هاي بهداشت در این هفته ملي با استقرار رزيدنت هاي اورولوژي در برخی از مراكز بهداشتي درماني ، شرايط مناسب براي افزايش دسترسي مردان به معاينات اورولوژي فراهم مي شود که هر ساله با استقبال فراواني روبرو مي شود.

مهرگان امامی ضمن قدردانی از همكاري انجمن ارولوژی ایران با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با معاونت آموزشی دانشگاه برای اطلاع رسانی به دانشکده ها در خصوص این برنامه خاطرنشان کرد: با هماهنگی معاونت درمان نیز در بیمارستانهای منتخب ویزیت رایگان رزیدنت های ارولوژی نیز انجام می 
شود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: شهید بهشتی ، سلامت ، مردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.