مدیر عامل جمعیت هلال احمرتهران از برگزاری "کنگره علمی تبعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ناشی از زلزله احتمالی در شهر تهران خبرداد.

 غلامرضا گنج آبادي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تکمیل این خبر افزود: اعلام محورهای برگزاری این برنامه علمی از مدتها پیش در محافل علمی مراکزی دانشگاهی و تحقیقاتی با هدف ارائه مدل و متد جدید و کاربردی جهت شناخت نقاط آسیب زلزله احتمالی شهر تهران و طراحی و تدوین راهکارهای مقابله با آن نجام شده بود و تاریخ 26 بهمن ماه آخرین زمان برای ارسال مقالات و پروژه های تحقیقاتی در نظر گرفته شده بود.
 
به گفته وي تا این لحظه بیش از 90 مقاله و پروژه تحقیقاتی در محورهای اعلام شده جهت حضور در"کنگره علمی تبعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ناشی از زلزله احتمالی در شهر تهران و راهکارهای برون رفت از آن" با رویکرد کاملا کاربردی به دبیرخانه این برنامه ارسال شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در ادامه يادآور شد:"کنگره علمی تبعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ناشی از زلزله احتمالی در شهر تهران و راهکارهای برون رفت از آن" در تاریخ چهارشنبه 7 اسفند ماه با حضور رئیس، دبیر کل و جمعی از مدیران ارشد جمعیت هلال احمر و مقامات کشوری و لشگری در محل سالن اجتماعات این جمعیت برگزار می گردد.
 
گفتنی است دکتر مهدی زارع عضو هیئت علمی پژوهشگاه زلزله، حمید محلاتی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان تهران و مدیر مرکز علمی و کاربردی این جمعیت و دکتر سلطانی معاون آموزشی مرکز علمی و کاربردی هلال احمر استان تهران به عنوان اعضای هیئت علمی و بررسی کننده آثار ارسالی به این کنگره فعالیت می نمایند.   /

برچسب ها: کنگره ، زلزله ، تهران ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار