نشست تخصصی خانواده و دولت از سوی مرکز تحقیقات زن و خانواده وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور و مرکز مطالعات و تحقیقات زنان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی غلامی دبیر این نشست و معاون ترویج و همکاری‌های علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده گفت: نشست خانواده و دولت يکشنبه يازدهم اسفندماه از ساعت8:45 تا 17 در تالار پيامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: در اين نشست حجت‌الاسلام محمدرضا زيبايي‌نژاد رییس مرکز تحقیقات زن و خانواده، دکتر فهیمه فرهمند‌پورمشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، دکتر تقي آزاد ارمکي استاد دانشگاه تهران، دکتر فاطمه بداغي مشاور حقوقی رییس سازمان صدا و سیما، فریبا علاسوند عضو هیات علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده و اساتید مختلف دانشگاه های تهران و قم به سخنراني و گفتگو در ميزگردهاي علمي خواهند پرداخت.

دبیر این نشست ضمن دعوت از اساتید و فضلای حوزوی و دانشگاهی برای حضور در این نشست اذعان داشت: با توجه به تخصصی بودن نشست افراد فاقد دعوتنامه می توانند با ثبت نام در پرتال مرکز تحقیقات زن و خانواده به نشانی http://www.whc.ir/ در این نشست حاضر شوند.

لازم به ذکر است در پايان اين نشست به شرکت‌کنندگان گواهي رسمي حضور در نشست تخصصي به صورت مشترک از سوي مرکز تحقيقات زن و خانواده و مرکز مطالعات و تحقيقات زنان دانشگاه تهران ارائه خواهد شد./س
 
 
پایان خبر/
برچسب ها: قم ، نشست ، تخصصی ، مناسبات ، خانواده ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.