بازارچه‌هایی برای تقویت بخش خصوصی و مشاغل خانگی، اشتغال زنان سرپرست خانوار برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سمیه کاشمی رئیس اداره بانوان منطقه هفت از برپایی بازارچه گذر هنر در این منطقه خبر داد و گفت: این بازارچه با هدف تشویق و ترغیب زنان کارآفرین و سرپرست خانوار و عرضه محصولات دستی خود برپا شده است.
 
وی افزود: اداره بانوان شهرداری منطقه 7 به مناسبت استقبال از بهار اقدام به برپایی بازارچه گذر هنر کرد.
 
وی اظهار داشت: این بازارچه با 15 غرفه از سوم تا بیست و نهم اسفند ماه از ساعت 9 تا 18 در پیاده راه مقابل ساختمان شهرداری منطقه 7 برپا می‌شود.
 
کاشفی با اشاره به اینکه در این بازارچه صنایع دستی و محصولات هنری عرضه می‌شود تصریح کرد:کارآفرینان به شخصی اطلاق می شود که هنر خود را به نمایش می‌گذارد از دیگر سو زنان سرپرست خانوار افرادی هستند که به اتکا به خداوند و هنری که در اختیار دارند وارد عرصه تولید شده و با اتکا به توانمندی‌های خود به گذران زندگی می‌پردازند.
 
کاشفی با بیان اینکه زنان کارآفرین نیاز به مکانی دارند تا بتوانند محصولات خود را عرضه کنند خاطرنشان کرد: برگزاری این بازارچه حرکتی مثبت است چراکه برپایی این بازارچه فرصت‌هایی مناسبی را برای عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار فراهم می‌کند تا بسیاری از استرس‌های ناشی از بیکاری و نیازهای مالی بانوان برطرف شود همچنین با برپایی بازارچه‌هایی از این دست زمینه‌ای برای تقویت بخش خصوصی و مشاغل خانگی، اشتغال زنان سرپرست خانوار محسوب می‌شود.
انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار