مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب از سران سه قوه خواستار شده است تصریح کرد: معنی چنین فرمانی این است که هر سه قوه با اخلاق، ابتکار، خلاقیت به آفرینندگی و بهره بری از تمام امکاناتی که در اختیار دارند به بالندگی برسند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه با بیان اینکه مسئولان برای انجام وظایفشان نباید منتی بر سر مردم داشته باشند گفت: مسئولان همواره خادم ملت هستند و برای این خدمت منتی نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به سیاست اعلامی امسال توسط رهبر معظم انقلاب بیان داشت: باید مدیران مملکت تلاش کنند در راستای وظایف خود از استعداد، دانش و خلاقیت و هم افزایی فکری که در اختیار دارند به نحو مطلوب بهره ببرند تا بتوانند در انجام وظایف خود گام موثری بردارند.

وی با تاکید بر اینکه ما خود را خادم ملت می‌دانیم تصریح کرد: مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خادمان فرهنگی محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ایزدپناه ادامه داد: هیچ کس نباید منتی بر سر مردم داشته باشد و این نکته که مسئولان خادم ملت هستند، دیدگاه امام راحل بود و ما باید از همین نکته استفاده کنیم./س

پایان خبر/

برچسب ها: قم ، روسای ، سه قوه ، خلاقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.