تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا (مردان) به مصاف تایلند خواهد رفت و تایلندی ها از اینکه با یکی از هشت قدرت برتر جهان بازی خواهند کرد، خرسندند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا در گروه مردان سال 2014، 27 مرداد تا 2 شهریور 93 در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

در این رقابت ها نیز همانند دوره های گذشته هشت تیم برتر آسیا شرکت می کنند که در دو گروه چهار تیمی با هم رقابت خواهند کرد.

تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم های تایلند، چین و استرالیا همگروه است و در گروه یک نیز تیم های قزاقستان (میزبان)، ژاپن، کره جنوبی و هند با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

تیم ملی والیبال مردان ایران نخستین بازی خود در چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا به مصاف تایلند می رود، تایلندی ها هر چند ترس زیادی از رویارویی با ایران دارند، اما نمی توانند خرسندی خود را از رقابت با قهرمان آسیا و یکی از هشت تیم برتر جهان مخفی کنند.

دور مقدماتی این رقابت ها از 27 تا 29 مرداد سال 93 برگزار خواهد شود و ملی پوشان ایران به ترتیب به مصاف تیم های تایلند، چین و استرالیا خواهند رفت.

27 مرداد: ایران – تایلند
28 مرداد: ایران – چین
29 مرداد: ایران - استرالیا

30 مرداد تیم های شرکت کننده استراحت خواهند کرد و مرحله یک چهارم نهایی نیز روز 31 مردادماه برگزار می شود. در این مرحله تیم های اول تا چهارم هر گروه به صورت ضربدری با هم بازی می کنند.

روزهای اول و دوم شهریور نیز مرحله نیمه نهایی و نهایی این رقابت ها برگزار خواهد شد.
برچسب ها: والیبال ، آسیا ، آلماتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار