دومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان با نام آهوانه در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، رئیس مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی هدف از برگزاری این فستیوال را آشنایی کودکان و نوجوانان با معارف دینی از طریق هنر تئاتر ، ارتقای سطح کیفی تئاتر نوجوان و حمایت از گروه های فعال در زمینه تئاتر کودک و نوجوان دانست و افزود: در این فستیوال دو تئاتر مطرح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سه تئاتر تولیدی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) به نمایش در می آید.

مرتضی عطاریان بیان کرد : نمایش های بدون شرح و مهمان غار را از تئاتر های تولیدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی و همچنین نمایش های یک تیر و دو نشان، قصه سارا و نذر آقا بزرگ و گام بلند لک لک از تئاترهای تولیدی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) است.

به گفته ی وی نمایش بدون شرح، دارای رتبه برتر در بیستمین جشنواره بین المللی همدان، نمایش مهمان غار، برگزیده جشنواره سراسری پیامبر اعظم (ص) و نمایش های گام بلند لک لک ها ، یک تیر و دو نشان و قصه سارا و نذر آقا بزرگ نیز دارای رتبه برتر در هفتمین جشنواره ملی ضامن آهو هستند.

نمایش های این فستیوال هر روز در دو نوبت صبح و عصر و در مجموع در 60 نوبت برای گروه های سنی 9 تا 12سال اجرا می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.