دکتر وطنی، معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی حکمی دکتر مجید عمیدپور را به عنوان مدیرکل دفتر امور استان‌ها منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر علی وطنی، معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی حکمی دکتر مجید عمیدپور را به عنوان مدیرکل دفتر امور استان‌های این معاونت منصوب کرد.

در حکم دکتر وطنی خطاب به دکتر عمیدپور آمده است:
با عنایت به ضرورت اجرای اصل عدالت محوری در حوزه علم و فناوری کشور، تقویت شبکه مناسبات ملی و حمایت از ایجاد و توسعه شبکه‌های فناوری به منظور افزایش تعاملات و تسهیل انتقال و انتشار دانش و فناوری ملی و در راستای اهداف مندرج درسند چشم‌انداز و نقشه جامع علمی کشور و نظر به تعهد، تجربیات و مراتب علمی درخشان و سوابق مدیریتی کارآمد جنابعالی در تقویت و توسعه نهادهای دست‌اندرکار علم و فناوری، به موجب این حکم، جنابعالی را به سمت مدیر کل دفتر امور استان‌ها منصوب می‌نمایم.

امید است در پرتو عنایات علیم لایزال و قادر متعال، با بهره‌گیری از توان و ظرفیت اندیشمندان، نوآوران، فناوران، نخبگان، دفاتر استانی بنیاد ملی نخبگان، پارک‌های علم و فناوری و استانداران محترم میهن اسلامی در کمک به انتقال به موقع و بهینه علم و فناوری مناسب در میان کلیه ذینفعان، تهیه نظام‌نامه و شاخص‌های تولید، توزیع و به کارگیری و انتقال فناوری در کلیه استان‌ها و ارتقاء بهره‌وری نظام فن‌آوری و نوآوری کشور موفق و موید باشید. از بارگاه الهی، موفقیت و سربلندی جنابعالی را در این ماموریت مهم خواستارم.

خاطر نشان می‌شود؛ دکتر مجید عمیدپور دانشیار رشته مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و مولف چندین کتاب و مقالات علمی و پژوهشی و دارای ثبت 3اختراع می‌باشد. همچنین وی تا کنون سمت‌هایی از جمله ریاست مرکز تحقیقات نوآوری وزارت صنایع، نظارت بر طرح‌های دفتر بهینه‌سازی مصرف سوخت، مشاور رئیس شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، ریاست کمیته تخصصی انرژی شرکت ملی پخش ایران و... را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: معاونت ، علمی ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید علی اشرفی زاده
۰۰:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
از انتخاب بجا و شایسته جناب آقای دکتر عمیدپور که از اساتید برجسته کشور عزیزمان هستند بسیار خرسندیم و ضمن تشکر از معاونت محترم ریاست جمهوری موفقیت روز افزون را برای کلیه عزیزان از درگاه ایزد منان خواستارم.
آخرین اخبار