استاندار ایلام در بازدید از مجتمع فولاد نورد ایوان غرب گفت: پس از راه اندازی مرحله دوم آن این مجتمع به بزرگ ترین تولید کننده میلگرد غرب کشور تبدیل می شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ محمدرضا مروارید افزود: یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به تازگی برای اجرای مرحله دوم مجتمع فولاد نورد ایوان اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی مرحله دوم مجتمع فولاد ایوان آغاز شده که گشایش اعتبار آن در صندوق توسعه ملی تامین می شود.
مروارید افزود: با راه اندازی این مرحله، کیفیت و مقدار تولید این واحد صنعتی در غرب کشور منحصر به فرد خواهد شد و به بالاترین تولید کننده میلگرد منطقه تبدیل می شود.
استاندار ایلام یادآور شد: اجرای مرحله دوم این مجتمع برای 150 نفر اشتغال زایی ایجاد می کند و در مجموع در مجتمع فولاد شهرستان ایوان 300 نفر مشغول به کار خواهند شد.
مروارید گفت: مرحله نخست این مجتمع با تولید 150 هزار تن میلگرد در سال 90 به بهره برداری رسیده و مرحله دوم که خط تولید شمش و خوراک مرحله نخست است، ابتدای امسال کلنگ زنی شده که در مدت سه سال به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین در خصوص تامین پست فوق توزیع برق طرح توسعه مجتمع فولاد ایوان بیان کرد: این مشکل نیز از سوی وزیر نیرو پیگیری می شود و مساله سرمایه در گردش این واحد صنعتی با مشارکت بانک های مختلف قابل حل است.
شهر ایوان در فاصله 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
مجتمع فولاد نورد ایوان در شهرک صنعتی این شهرستان واقع است./س
 
 
 
 
برچسب ها: مجتمع ، فولاد ، نورد ایوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.