لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا با بازیهای درخشان برای تیمهایشان موثر بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،در پی برگزاری رقابت های هفته 27 لیگ پریمیر انگلیس تیم بحران زده  و قعر نشین فولام که این روزها دستخوش تغیرات زیادی است با نیمکت جدید خود به مصاف تیم وست بروم رفت.
 
در ادامه این دیدار اشکان دژاگه ملی پوش کشورمان کشورمان 90 دقیقه برای فولام به میدان رفت و توانست با گلزنی در دقیقه 28 فولامی ها را جلو بی اندازد،اما متا ویدرا در دقیقه 86 قفل دروازه یاران دژاگه را باز کرد و در نهایت این دیدار با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید.
 
گفتنی است، فیلیکس ماگات سرمربی جدید فولام که به تازگی جایگزین مولنستین شده است به دژاگه اعتماد دارد که وی را با وجو د اینکه در زمان سر مربی قبلی وی حتی در ترکیب 18 نفره نیز قرار نداشت از ابتدا در زمین قرار داده است که با درخشش این ملی پوش ایرانی  نوید اینده ایی درخشان را در بازی های اتی این باشگاه برای وی می دهد.
 
*بازی درخشان قوچان نژاد در شب گلزنی داژگه و غیبت داوری 

تیم فوتبال چارلتون اتلتیک با حضور 60 دقیقه ای رضا قوچان نژاد ملی پوش کشورمان در ورزشگاه خانگی خود موفق شد میهمان خود کوئینز پارک رنجرز را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیدار حساس دیگر تیم فوتبال فولام با گلزنی اشکان دژاگه در دقیقه 28  در خانه وست‌برومویچ به تساوی یک بر یک دست یافت
 
فولام با این تساوی 21 امتیازی شد ولی همچنان در قعر جدول جای دارد.
 
در بوندس لیگای آلمان هم  تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ در غیاب دانیل داوری 2 بر یک بازی را به  نورنبرگ واگذار کرد.

*شب خوش لژیونر‌ها با گل پیروزی بخش شجاعی

تیم فوتبال لاس پالماس‌ شب گذشته با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم جیرونا‌ به برتری دست یافت مسعود شجاعی هافبک ایرانی این تیم در دقیقه 89 گل پیروزی بخش یارانش را به ثمر رساند.

مسابقات لیگ دسته اول هلند نیز شب گذشته ادامه یافت که در آن تیم نایخمن هلند که از مهاجم ایرانی‌اش علیرضا جهانبخش بهره می‌برد مقابل تیم آینده هون متحمل شکست دو بر صفر شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار