فرماندار شهرستان شوط گفت: جاذبه‌های گردشگری شوط باید بیش از این برای گردشگران معرفی شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در جذب گردشگر بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، علی اصغر پیام در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شوط که در همنظور بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های شهرستان شوط در بحث گردشگری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز تلاش برای راه‌اندازی مکان مناسب برای اسکان مسافران نوروزی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در این زمینه، تصریح کرد: باید بسترهای لازم برای اسکان هر چه بیش‌تر مسافران نوروزی فراهم شود.

پیام با اشاره به جاذبه‌های گردشگری این شهر، افزود: شهرستان شوط دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است که برای معرفی این ظرفیت‌ها و جاذبه‌ها باید از هم‌اکنون اقدام شود.

فرماندار شوط با بیان اینکه تاکنون دراین زمینه به خوبی عمل نکرده‌ایم، گفت: امید می‌رود با اطلاع‌رسانی‌هایی که می‌شود نوروز امسال شاهد افزایش میزان گردشگر در این شهرستان باشیم.

پیام از آمادگی ستاد اسکان نوروزی این شهر برای اسکان مسافران خبر داد و گفت: در این راستا تلاش می‌شود تمام مدارس این شهرستان برای ایام نوروز آماده استقبال از مسافران باشد.

وی اعلام کرد: متعاقبا تعداد مدارس و مکان‌های اسکان مسافران نوروزی پس از هماهنگی‌های لازم اعلام و در اختیار مسافران قرار داده می‌شود./س

برچسب ها: شوط ، فرماندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.