فیلم های راه یافته به بخش های مختلف جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای همزمان با تهران و به میزبانی حوزه هنری استان اكران می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد،میثم مرادی بیناباج گفت: به منظور آشنایی هنرمندان با آثار ارزشمند فیلمسازان كشور، نهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای از 7 و 8 اسفند ماه به صورت همزمان با تهران در سالن اجتماعات سوره حوزه هنری برگزار می شود.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی افزود:فیلم 100 ثانیه ای به دلیل كوتاه بودن زمان فیلم بهترین رسانه برای انتقال پیام به مخاطب كه ایجاز و خلاقیت از مهمترین شاخصه های تولید فیلم های 100 ثانیه ای است.

وي با اشاره به استقبال پرشور مردم از سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بجنورد افزود: استقبال گسترده از این جشنواره نشان داد كه مردم استان، نگاه ویژه ای به سینما دارند و این موضوع مسئولیت مدیران را در توسعه زیر ساخت های لازم این مهم سنگین تر می‌كند.

مرادي با دعوت از علاقه مندان جهت تماشای آثاربخش های مختلف، در ایام برگزاری جشنواره گفت : این جشنواره در سه بخش داستانی ، مستند و پویانمایی در قسمت های اصلی ، سینمای اخلاق ، بین المللی و چشم انداز ایران 1404 با محورهای،الگوی توسعه ، امنیت توسعه و رفاه ملی،امنیت ملی، رفاه ملی ،ویژگی های فردی انسان در ایران 1404 جایگاه منطقه ای ایران ،تعامل با جهان و جهان اسلام ازتاریخ 7 و 8 اسفند ماه 92 در سینما آزادی تهران و همزمان در 10 استان كشور از جمله خراسان شمالی برگزار می شود./س

برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.