"کمند امیرسلیمانی" پس از تماشای نمایش "تاروت" در اصفهان:

استقبال مردم از اجراهای تئاتر شهرستان‌ها یعنی جلوگیری از مهاجرت هنرمندان

"کمند امیرسلیمانی" و "هوشنگ حریرچیان" در یازدهمین شب اجرای نمایش "تاروت" در اصفهان، از این نمایش دیدن کردند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر از روابط عمومی گروه تئاتر "شهرزاد" اصفهان، کمند امیرسلیمانی پس از دیدن این نمایش، به کارگردانی شهاب غزالی، گفت: در این چند روز حضورم در شهر زیبای اصفهان برای بازی در یک تله فیلم، فرصتی پیش آمد تا برای اولین بار در شهری به جز تهران به تماشای تئاتر بنشینم و دیدن نمایش کمدی "تاروت" و بازی های زیبا و روان دوستان در شهر هنرپرور اصفهان، که پیشینه ارزشمندی در عرصه تئاتری دارد، مرا به وجد آورد و شب خوب و دل انگیزی را برایم رقم زد. واقعا به همه عزیزان خسته نباشید می گویم و امیدوارم شرایطی به وجود آید که هنرمندان در شهر خودشان مورد تشویق قرار گیرند و مجبور نباشند برای ادامه کار حرفه ای به تهران بیایند.

شهاب غزالی، کارگردان این نمایش، با اشاره به حضور بسیاری از هنرمندان شهرستانی در عرصه حرفه‌ای تئاتر، تلویزیون و سینما اظهار کرد: وقتی هنرمندی با تشویق همشهریان خودش بتواند عرصه حرفه‌ای شهر خودش را تعریف کند، دیگر چه نیازی به مهاجرت به تهران خواهد داشت. این مسئله بیشترین دغدغه ما در زنده نگه‌ داشتن این گروه هنری است.

گفتنی است، هنرمندانی چون هوشنگ حریرچیان، عبداله ناظمی، محسن دارسنج، حسین غزالی، حجت حسن غریبی، شهرام قلاتی، ژوبین غازیانی، علی شایانفر، خشایار عابدیان، غلامرضا چیت‌سازان و مهرداد اکبری نیز از این نمایش دیدن کردند.

این نمایش تا 4 اسفندماه در تالار ادب شهرستان اصفهان روی صحنه می‌ماند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار