سرمربی تیم ملی جودو کشورمان: صحبتهایی که در خصوص رودکی می‌شود پیش پا افتاده است.

مسعود حاجی آخوندزاده سرمربی تیم ملی جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است و این مرحله تا پنجشنبه ادامه دارد و بعد از آن بچه‌ها در هفته آخر لیگ برای تیمهایشان به میدان خواهند رفت.

از فدراسیون جمهوری آذربایجان جوابی نگرفتیم و قصد داریم با گرجستان اردوی مشترکی برگزار و سپس در مسابقات گرنداسلم همان کشور شرکت کنیم.

وی در ادامه افزود: جایزه بزرگ ترکیه‌ را پیش رو داریم و قرار است در آن شرکت کنیم، چند مسابقه و اردوی مشترک هم بعد از آن داریم تا بتوانیم برای بازیهای اینچئون آماده شویم.

سرمربی تیم ملی جودو کشورمان اذعان داشت: شرایط خیلی سخت است دیگر کشورها در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند و خود را آماده می‌کنند ما هم هفت ماه فرصت داریم باید این مراحل را طی کنیم و در چند مسابقه حضور پیدا کنیم تا بچه‌ها به مرزآمادگی برسند و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در خصوص حضور رودکی اظهار داشت: با رودکی صحبت‌ کردم شرایط را برایش محیا می‌کنم، او باید بدنسازی را شروع کند و مسائل حاشیه‌ای را کنار بگذاریم مسئله مهم برای ما جودو کشور است، ما سعی می‌کنیم شرایط را فراهم کنیم تا بتوانیم از تمام پتانسیل جودو کشور استفاده کنیم.

این صحبتهایی که در خصوص رودکی می‌شود پیش پا افتاده است و باید حل شود.

حاجی آخوندزاده در پایان خاطرنشان کرد: باید همه برای یک هدف واحد قدم برداریم و دست به دست هم بدهیم تا این موضوع حل شود و بتوانیم پرچم کشورمان را بالا ببریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار