مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت:از نظر آماری، احتمال کشیده شدن رقابت قهرمانی بین تيم هاي بالا نشين جدول به روز آخر مسابقات لیگ برتر وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر تیم‌های پرسپولیس، فولاد اهواز، استقلال، نفت و سپاهان در یک فاصله چهار امتیازی دارای شانس قهرمانی هستند و این مساله جدا از حساسیت و جذابیت زیادی که برای سه هفته پایانی به ارمغان می‌آورد، برنامه‌ریزی خاصی از سوی سازمان لیگ را برای برگزاری مراسم اهدای جام قهرمانی را می‌طلبد.طبق برنامه هفته سی‌ام این رقابت‌ها، اگر هر پنج تیم تا روز آخر در کورس بمانند ، این مراسم باید در هر چهار شهر اهواز، تبریز، اصفهان و تهران تدارک دیده شود.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در این ارتباط به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: سازمان لیگ این آمادگی را دارد که بنابر نیاز هفته پایانی لیگ، نسبت به تهیه جام و تدارک مراسم اهدای جام به قهرمان این رقابت‌ها اقدام کند. در این ارتباط با حضور کارشناسان در روابط عمومی سازمان لیگ، بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم. با مطالعه گزارش‌ها و دیدن فیلم ورزشگاه‌ها، شرایط آنها را برای برگزاری مراسم بررسی کردیم و برای ارسال سه تا چهار جام به شهرهای مختلف کشور مشکلی نداریم.

حجت ا.... بهمنی در پایان افزود: بدون شک تلاش خواهد شد که مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر با شکوه و با نظمی در خور شأن مسابقات برگزار شود و تمام مقدمات و امکانات لازم فراهم خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بهمنی ، لیگ ، سازمان ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار