"مسئول بسيج دانشجويان دانشگاه تهران" گفت: مهم‌ترين هدف بسيج دانشجويي ارتقاي مبنای فکری دانشجویان بوده، که اين امر با مطالعه فرمايشات مقام معظم رهبری و بزرگان مبانی فکری انقلاب تحقق يافته است.

محمدهادی سلیم‌زاده در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تاکتیک اتخاذ شده توسط  بسيج دانشجويي در رابطه با رصد مسائل روز جامعه و مطالبه‌گری، اظهارداشت: بر همین اساس بسیج دانشجویی در عملکرد‌های خود پیگیری مباحث‌های سیاسی، فرهنگی، علمی با چاشنی آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی را در دستور کار خود قرار داده است.
 
اين فعال دانشجويي با تاکيد بر رسالت اصلي دانشجويان به عنوان چشم بيدار جامعه تصريح کرد: تلاش ما نيز بر مبناي انجام درست همین رسالت بوده، و مسلما استفاده دانشجويان از کانال مطالبه‌گري موجب رشد همه‌‌جانبه ابعاد شخصيتي آنان شده است، لذا ما از دانشجویان خواسته‌ایم تا با مبنای آموخته‌هاي علمی، مطالبات انقلاب را از حالت آکادمیک در آورده و رخدادهای کشور را به صورت تخصصی دنبال کنند.
 
وي تداوم مطالبه‌گري دانشجويان را مهم‌ترین ضرورت دانست و گفت: مهم‌ترين هدف بسيج دانشجويي ارتقاي مبنای فکری دانشجویان بوده، که اين امر با مطالعه فرمايشات مقام معظم رهبری، بزرگان مبانی فکری انقلاب و فضای تاریخی در عرصه‌های  سیاسی، اجتماعی و فرهنگی توسط دانشجويان تحقق يافته است.
 
مسئول بسيج دانشجويان دانشگاه تهران در پايان خاطرنشان کرد: بسيج دانشجويي دانشگاه تهران بر اساس محوریت علمي حکومت دینی، تاریخ شیعه در ايران، فرهنگ اسلامی و بعد سیاسی را پيگيري کرده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار