رییس دپارتمان فوتبال ساحلی از حضور تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس در ایران و روند آماده سازی تیم ملی "ب" فوتبال ساحلی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پریا شهریاری گفت: پس از همکاری هایی که از سال گذشته بین فدراسیون های فوتبال ایران و بلاروس به وجود آمد و به سبب آن، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در تورنمنت 7جانبه بلاروس حضور پیدا کرد، فدراسیون فوتبال بلاروس هم درخواست خود را مبنی بر برگزاری اردو در ایران و انجام دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به ما اعلام کرد. پس از بررسی تقویم سالانه فوتبال ساحلی و جلساتی که برگزار شد موافقت خود را با درخواست فدراسیون فوتبال بلاروس اعلام کردیم. بر این اساس تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس هفتم اسفند ماه وارد ایران خواهد شد و اردوی خود را با سرمربی جدید برزیلی اش برگزار می کند. 

رییس دپارتمان فوتبال ساحلی ادامه داد: با توجه به اینکه از سال گذشته استعدادیابی های متعددی در کلیه مسابقات کشوری انجام شد،  بهترین بازیکنان را در سه گروه 15 نفری به اردوی انتخابی تیم ملی" ب" دعوت کردیم و امروز آخرین اردو به اتمام رسید و ترکیب تیم ملی"ب" از سوی مارکو اکتاویو برای مسابقه با تیم ملی بلاروس امروز اعلام می شود. هدف از این کار استفاده از تمام پتانسیل فوتبال ساحلی در کشور و همچنین ایجاد پشتوانه برای  آینده تیم ملی کشورمان است . از همین رو 2دیدار تدارکاتی برای این تیم درنظر گرفتیم که متعاقب آن تیم ملی "ب"  در روزهای 8 و 9 اسفند ماه با تیم ملی بلاروس دیدار تدارکاتی خود را برگزار می کند.
پس از آن هم تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان دو دیدار تدارکاتی خود را مقابل بلاروس  در روز های 12 و 13 اسفند ماه برگزار می کند.

شهریاری در خصوص جلسه ای که روز دوشنبه با موضوع فوتبال ساحلی در کمیته فنی و توسعه برگزار خواهد شد، گفت: در این جلسه تمامی برنامه های خود را تا مسابقات مقدماتی جام جهانی به کمیته فنی و توسعه اعلام خواهیم کرد. امیدوارم برنامه ها هرچه سریع تر به تصویب برسد تا با اجرایی کردن برنامه ها به هدف بعدی تیم ملی فوتبال ساحلی که کسب سهمیه جام جهانی 2015 پرتغال است، دست یابیم چرا که فوتبال ساحلی در تمام دنیا در حال پیشرفت است. بخصوص در آسیا که تیم های قدرتمندی مانند ژاپن ، عمان ، بحرین ، لبنان ، چین  حضور دارند و  تنها 3 سهمیه برای آسیا در مسابقات جام جهانی وجود دارد. می بایست پس از تصویب برنامه ها هرچه سریع تر نسبت به اجرایی کردن آن اقدام کنیم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار