مدیرتوسعه گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران از برپایی تورهای 4هزار نفری گردشگری ویژه نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مجتبی احمدلو در حاشیه افتتاحیه نخستین سریال گردشگری باعنوان مسافر ونیزی با اشاره به تعریف 66مقصد گردشگری از سوی شهرداری تهران در نوروز 93اظهار داشت: بیشترین سهم گردشگری با رقم 33درصد به اماکن مذهبی اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: مراکز تاریخی با 22درصد، برج ها 12درصد، میادین و خیابانهای تاریخی11درصد و مکانهای فرهنگی و بوستانها با 9درصد به تربیت اولویتهای دیگر شهرداری تهران جهت مقاصد گردشگری در نوروز 93خواهد بود.
مدیر توسعه گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران اول تا 15فروردین به عنوان زمان در نظر گرفته شده جهت اجرای برنامه‌های نوروزی دانست وافزود: همکاری 27آژانس گردشگری در خصوص عملی نمودن این اقدام از مهمترین اقدامات شهرداری تهران در این راستا بوده است.

احمدلو به همکاری سامانه 137و ارایه اطلاعات لازم در خصوص مقاصد گردشگری و آدرس نزدیک‌ترین آژانس مربوطه به شهروندان اشاره کرد و افزود: مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی سازمان و نیز ایستگاه‌های اطلاع رسانی از دیگر شیوه‌هایی است که شهروندان از طریق آن اطلاعات لازم را کسب خواهد نمود.

وی اظهار داشت: ظرفیت روزانه تورهای گردشگری 4هزار نفر بوده که با توجه به تقاضا شهروندان امکان افزایش آن نیز وجود خواهد داشت.

مدیر توسعه گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران تصریح کرد: این تورها در قالب ظرفیتهای 40نفره در نوروز اجرا خواهد شد.

احمدلو در پایان با عنوان اینکه بخشی از نوروز در ایام فاطمیه خواهد بود به برنامه‌های ویژه شهرداری جهت بازدید از اماکن مذهبی و متبرکه در این ایام اشاره نمود و خاطرنشان کرد: انتصاب یک مسئول مذهبی جهت اجرای بهتر این کار از تفاوتهای ویژه برنامه‌های نوروز 93نسبت به سال گذشته است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: برپایی ، روزانه ، 4هزار ، تور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار