عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خلق حماسه سیاسی باشکوه ملت در سال 92 محقق شد، گفت: حماسه اقتصادی نیازمند مقدمات است و امیدواریم دولت با قدم‌های اولیه سرعت بیشتری را به تحقق این حماسه ببخشد.

"آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون تحقق شعار سال ۹۲ مبنی بر "حماسه سیاسی و اقتصادی" اظهار داشت: مردم ایران در انتخابات ۲۴ خرداد ماه، روز قدس و ۲۲ بهمن ماه حماسه سیاسی باشکوهی را خلق کردند.   
 
وی با بیان اینکه تحقق حماسه اقتصادی مدت زمانی طولانی می‌طلبد، اضافه کرد: تاکنون کار اساسی در جهت شروع حماسه اقتصادی صورت نگرفته است، حماسه‌ای که مورد نیاز کشور ایران است.   
 
امام جمعه اصفهان قدم اول در شروع حماسه اقتصادی را هدفمندی یارانه‌ها و تعلق گرفتن آن به نیازمندان عنوان کرد و افزود: درخواست نیازمندان درحالی است که جمعیت متوسط کشور با وجود گرانی انرژی و سوخت مبلغی را نیز به یارانه‌های دریافتی خود اضافه می‌کنند.   
 
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قدم بعدی در حماسه اقتصادی مقررات مربوط به گمرک است که آن هم منوط به یکسال نیست، بنابراین حماسه اقتصادی نیازمند مقدمات است و امیدواریم دولت با قدم‌های اولیه سرعت بیشتری را به تحقق این حماسه ببخشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار