در پنجمین نمایشگاه "بازار سفر" ؛

جاذبه های گردشگری ایران برای گردشگران داخلی و خارجی معرفی می شود

همزمان با ماه پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن مسافرت های نوروزی؛ پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر، که در آن ده ها شرکت گرشگری و مسافرتی داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند ، در حال برگزاری است و در آن جاذبه های گردشگری نقاط مختلف کشورمان برای توریسم ها و گردشگران داخلی و خارجی معرفی می شود .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر؛  در این نمایشگاه اطلاعات مربوط به مرکز دیدنی و تاریخی ، مراکز تفریحی ، مراکز طبیعی و جاذبه های توریستی شهرهای مختلف کشور ، مراکز اقامتی و هتل ها  و همچنین اطلاعات شهرهای مختلف ارائه و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

شرکت کنندگان در پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفرهمچنین؛ جدید ترین خدمات مربوط به رزرواسیون آنلاین هتلها و خطوط هوایی، گردشگری الکترونیکی- مسافرت های هوایی، دریایی، زمینی، ریلی- خطوط هوایی، پایانه های مسافری- توریسم سلامت- توریسم ورزشی- توریسم زیارتی- توریسم سیاحتی و گردشگری- انواع تجهیزات سفری- موزه ها و کاخ موزه ها- رستوران ها و قهوه خانه های سنتی- گروههای نمایش های آئینی- سنتی- گروههای موسیقی محلی- صنایع دستی و نمادهای هویتی استان ها را ارائه کرده اند.

در این نمایشگاه؛ دفاتر مختلف مسافرتی ، تورهای مسافرتی نوروزی ارزان قیمت داخلی و خارجی را با تخفیف بین 10 تا 15 درصد به بازدیدکنندگان عرضه می کنند و علاوه بر آن، هر شب، بین شرکت کنندگان در نمایشگاه نیز، قرعه کشی برگزار می شود که جوایز آن تورهای رایگان مسافرتی داخلی و خارجی است.

در نمایشگاه امسال ، همچنین برخی از سازمان‌ها و انجمن‌های گردشگری، تورگردانان، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های حمل و نقل ریلی، رسانه‌ها، دفاتر رزرواسیون و شرکت‌های تجاری و برگزارکننده همایش‌ها این حوزه نیز حضور دارند. 

مدیر برگزارکننده پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفرگفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه، از معتبرترین فعالان ارائه دهنده خدمات مسافرتی و جهانگردی و نیز سایر شرکتهای فعال در صنعت گردشگری کشور هستند.

نفیسه مشعوف، مخاطب پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر را عموم مردم اعلام کرد و گفت : شهروندان می توانند در این نمایشگاه ضمن اطلاع کامل از تورهای گردشگری و همچنین آشنائی با جاذبه های مختلف گردشگری کشور ، مسافرت های نوروزی خودشان را مشخص کرده و نسبت به رزرو تورهای گردشگری با تخفیف ویژه اقدام کنند .
 
مدیر برگزارکننده پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر با بیان این که این نمایشگاه از سوی سفارتخانه‌ها نیز مورد استقبال قرار گرفته است، گفت: با برپایی این نمایشگاه، بستری مساعد برای معرفی ظرفیت‏های گردشگری نقاط مختلف کشور، ایجاد می‏شود .

وی برگزاری چنین نمایشگاه هایی را گامی مهم برای معرفی جاذبه های گردشگری ایران به شركت های فعال در صنعت گردشگری دیگر كشورها عنوان كرد و گفت :این نمایشگاه همواره سکویی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری بوده و به همین دلیل مقامات برگزارکننده نمایشگاه تلاش کرده‌اند با اجرای تمهیدات ویژه‌، شهروندان و گردشگران را به بازدید از نمایشگاه تشویق کنند.
 
پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر فردا نیز در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران ادامه دارد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار