تفاهم نامه گسترش همكاري رسانه اي ميان صدا و سيماي جموري اسلامي و راديو تلويزيون ارمنستان منعقد شد .

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومي رسانه ملي كاگيگ بونياتيان رئيس كمسيون ملي راديو تلويزيون ارمنستان كه به همراه هيئتي متشكل از روئساي شبكه هاي دولتي و خصوصي اين كشور ميهمان رسامه ملي هستند يك تفاهم نامه همكاري با صدا و سيما منعقد كرد .
 
 گاگيك بونياتيان و هيئت همراه پس از انعقاد اين تقاهمنامه در نشستي با دكترعلي‌عسكري معاون توسعه و فناوري رسانه ملي راهكارهاي همكاري رسانه‌اي را بررسي كردند .
 
 بوتياتيان و هيأت همراه به منظور ديدار از بخش‌هاي مختلف سازمان صداوسيما و بهره‌گيري از تجارب فني و تخصص رسانه ملي به ايران سفر كرده‌اند .
 
در اين نشست،معاون توسعه و فناوري "سازمان صداوسيما" طي سخناني ابتدا ضمن خوشامدگويي به هيات بلندپايه راديو و تلويزيون ارمنستان به تشريح فعاليت‌هاي سازمان صداوسيما پرداخت و گفت: خوشبختانه صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران در بسياري از بخش‌هاي فني و توليد تجهيزات به خودكفايي رسيده است و امروز به جرات مي‌توانم بگويم كه رسانه ملي تمام فرستنده‌هاي FM  را توليد مي‌كند .

 وي با بيان اين مطلب كه در حال حاضر صداوسيما به 30 زبان برنامه پخش مي‌كند افزود : در حال حاضر سيستم ديجيتال صداوسيما 80 درصد جمعيت ايران را تحت پوشش خود دارد .
 
وي افزود : ما تجارب بسيار خوبي در زمينه توليد و ساخت تجهيزات فني و نصب و راه‌اندازي فرستنده‌ها داريم كه حاضريم اين تجارب را به دوستان خود در راديو و تلويزيون ارمنستان منتقل كنيم . در ادامه گاگيك بونياتيان رئيس كميسيون ملي راديو و تلويزيون ارمنستان ضمن تشكر از ميهمان‌نوازي سازمان صداوسيما گفت: سازمان صداوسيما از نظر تجهيزات فني و تخصصي بسيار خوب و پيشرفته است و همكاري بسياري خوبي را در همه زمينه‌ها مي‌توانيم با سازمان صداوسيما داشته باشيم.

 رئيس كميسيون ملي راديو و تلويزيون ارمنستان از معاون توسعه و فناوري رسانه ملي سازمان صداوسيما خواست تا كميته‌اي را براي بررسي همكاري‌هاي فني و تخصصي و توليدي معين و تا اين كميته بتواند راهكارهاي لازم همكاري متقابل بين راديو و تلويزيون‌هاي دو كشور را تدوين كند .
 
رئيس كميسيون ملي راديو و تلويزيون ارمنستان و هيات همراه از قسمت‌هاي مختلف پخش جديد شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني و نيز بخش‌هاي گوناگون شبكه بين‌المللي پرس تي وي بازديد و با مسئولان و همكاران آن بخش‌ها گفتگو كردند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار