رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: تعداد مدارسی که در ایام نوروز پذیرای میهمانان نوروزی خواهند بود افزایش یافته و از عدد 137 به 150 مدرسه، بالغ بر یک هزار و 3 کلاس درس رسیده است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران آبادان ؛ سید محمد مولوی ضمن اعلام آمادگی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان از اواخر اسفند ماه جاری تا پایان تعطیلات عید نوروز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در آبادان افزود: بالغ بر یک هزار و 3 کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی در شهرستان آبادان تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: آبادان از شهرهایی است که به طور حتم مسافران در بازدید از خوزستان به این شهر نیز سفر خواهند کرد، لذا امسال پیش‌بینی ورود مسافران را به مراتب بیشتر از سال‌های قبل در این شهر داریم، بنابراین اداره آموزش و پرورش آبادان بنا دارد تا خدمات بیشتری را ارائه کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان تصریح کرد: در مجموع 150 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که 25 مدرسه درجه اول پذیرای مسافران خواهد بود.

مولوی افزود: 43 مدرسه درجه دوم و 83 مدرسه درجه سه در ایام نوروز پذیرای میهمانان نوروزی خواهند بود.

وی تاکید کرد: روزانه بالغ بر 280 هزار نفر در مدارس آبادان اسکان داده می‌شوند، اداره آموزش و پرورش حقیقتاً به تنهایی پاسخگوی اسکان تمامی مسافران نیست./س



انتهای خبر/

برچسب ها: مسافر ، اسکان ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.