مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام اینترنتی مراکز اسکان موقت یعنی مدارس از ۱۰ اسفند آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از آموزش پرورش، فرشید سیاری با اشاره به آغاز پذیرش اینترنتی برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز اظهار داشت:‌ پذیرش خانه‌های معلم از از اول اسفند آغاز شده و تا دو هفته ادامه دارد اما ثبت نام اینترنتی مراکز اسکان موقت یعنی مدارس از 10 اسفند آغاز شده و تا 20 اسفند ادامه دارد.

سیاری با بیان اینکه لغو ثبت نام اینترنتی نیز از 20 تا 25 اسفند امکان پذیر است گفت: 20 تا 30 درصد از ظرفیت اسکان موقت فرهنگیان به صورت رزرو اینترنتی است ومابقی به صورت حضوری است؛ و فرهنگیان از 28 اسفند می‌توانند به پایگاه‌های اسکان مراجعه کرده و به صورت حضوری پذیرش شوند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: 10 هزار مدرسه،‌ 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان و 50 اردوگاه آموزشی و تربیتی که در مجموع شامل 98 هزار کلاس درس و اتاق می‌شود، آماده اسکان فرهنگیان در نوروز 93 هستند.

سیاری بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که امسال یک میلیون خانوار با حدود 4 میلیون نفر جمعیت و 12 میلیون روز پذیرش داشته باشیم و با کمک مالی که به استان‌ها خواهیم داشت، تلاشمان بر این است که کیفیت اتاق‌ها را برای پذیرش فرهنگیان ارتقا دهیم، همچنین تعرفه اسکان نسبت به تابستان سال گذشته افزایش نیافته است.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: فرهنگیان ، اسکان ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار