حضور هر یک از بازیگران "خوب، بد، زشت"، برای موفقیت یک سریال تلویزیونی کافی است.


سوسن پرور، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در ایام نوروز به دلیل روزهای بسیار تعطیلی مردم وقت بیشتری برای تماشای تلویزیون دارند به همین دلیل در عید از سریال‌های نوروزی استقبال خوبی می‌شود.

وی در خصوص نقش خود درسریال نوروزی "خوب، بد، زشت" من در این سریال نقش"سوسن" دختر کوچک مهربان خانواده را بازی می‌کنم که ویژگی بارز او این است که دیگران را بیشتر از خودش دوست دارد.

پرور افزود: تمام سعی خود را می‌کنیم که کاری شایسته برای استقبال مردم تولید کنیم، ما با انرژی و عشق برای هر پلان فکر می‌کنیم و اگرچه نمی‌توان میزان موفقیت کار را پیش‌بینی کرد اما امیدوار هستیم که مردم این انرژی و تلاش ما را ببینند.

بازیگر مجموعه "طنز خنده بازار" ادامه داد:عوامل بسیار خوبی در مجموعه فعالیت می‌کنند "منوچهر هادی" به عنوان کارگردانی خلاق و باهوش، پتانسیل بالایی دارد و توجه گروه کارگردانی به عوامل، انرژی خوبی به ما می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: بازیگران این مجموعه از جمله "امین حیایی" ،" حسین محل اهری"، " محمد کاسبی"، "بهاره رهنما"، و "بهنوش بختیاری" با توجه به پتانسیل قوی هر کدام به تنهایی برای موفقیت یک سریال کافی هستند و با جمع شدن این همه عوامل و بازیگران خوب، نتیجه‌ی کار در دید مخاطب خوب خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نوروز ، زشت ، تلاش ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.