رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان قم گفت: در آستانه سال نو اقدامات لازم در خصوص ذخيره‌سازي كالاهاي اساسي و مورد نیاز مردم همچون گوشت، مرغ، برنج، روغن به اضافه میوه شب عید به اندازه کفایت در استان انجام شده است و کم و کاستی در این باره وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، یونس عالی پور با اشاره به طرح تشدید نظارت و بازرسی بازار در شب عید گفت: این طرح از روز اول اسفند ماه آغاز شده و تا پانزده فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت.

یونس عالی پور نظارتهای عیدانه را شامل دو بخش کالا و خدمات دانست و گفت: لباس، کیف، کفش، آجیل، خشکبار، انواع شیرینی، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، قند و شکر، روغن نباتی، برنج و... از جمله کالاهایی هستند که ضرورت دارد به صورت ویژه نظارت ‌شوند.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان قم گفت: فرمانداری و استانداری نیز به عنوان دستگاه‌های حاکمیتی و پشتیبانی در اجرای این طرح با سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری خواهند داشت.

رئیس کمیسیون نظارت استان قم با اشاره به اینکه زمان آغاز این طرح در کل کشور از 15 اسفندماه خواهد بود گفت: طرح نظارتی ویژه در استان قم زود تر از مابقی استانها، از روز اول اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا 15 فروردین سال جدید به مدت یک ماه و نیم ادامه خواهد داشت.

وی به نظارت ویژه در بخش خدماتی اشاره کرد و گفت: در این بخش فعالیت شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی و ریلی و دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن فرهنگی و تفریحی، اماکن سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، مسافرخانه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و غذاخوری‌های درون شهری و برون شهری، ‌دفاتر خدمات خودرویی و تعمیرگاه‌های خودرو به صورت ویژه نظارت می‌شوند./س
 
 
پایان خبر/
برچسب ها: قم ، اقلام ، شب ، عید ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.