رییس فدراسیون کارته گفت : کسب 4 مدال طلا توسط کاراته کاران ایران در رقابت های آسیایی اینچئون کره جنوبی دور از انتظار نیست .

 

  علیرضا سمندر ˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : رشد کاراته در سال های اخیر ، توقع جامعه ورزش از ورزشکاران این ر شته را بالا برده است و به همین دلیل باید از همه ظرفیت و توانمندی برای برنامه ریزی مناسب و اصولی که منجر به مدال آوری در این رقابت های مهم می شود استفاده کنیم .

وی بیان کرد : وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حساب ویژه ای برای مدال آوری کاراته کاهای ایران در بازیهای آسیایی اینچئون باز کرده است و از هشت نماینده ای که در اینچئون داریم وعده کسب 4 مدال طلا را به ورزش کشور می دهیم .

رییس فدراسیون کارته به برنامه ریزی برای اعزام تیم ملی کاراته به تورنمنت های بین المللی اشاره کرد و گفت : تیم ملی برای موفقیت در بازیهای آسیایی و همچنین قهرمانی جهان نیاز به حضور در تورنمنت های بین المللی دارد که معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش ، پرداخت هزینه اعزام تیم ایران به دو مرحله لیگ جهانی از طریق وزارتخانه را تقبل کرد .

سمندر به رونق و رشد بیش از پیش کاراته در میان بانوان ایران اشاره کرد و افزود : حضور بانوان محجبه کاراته کای ایران در مسابقات مختلف و کسب مدال های متعدد ، روند رونق این ورزش در بانوان ایران را تسریع کرد .

رییس فدراسیون کاراته به برگزاری رقابت های قهرمانی بانوان کشور در ساری اشاره کرد و گفت : در این رقابت ها بیش از 800 ورزشکار در رده های گوناگون سنی حضور داشتند که حضور این تعداد ورزشکار ، نشان دهنده کیفیت بالای مسابقات است .

وی بیان کرد : نفرات اول تا سوم رده های سنی نوجوانان ، جوانان و امید به همراه نفرات برتر رده سنی بزرگسالان به اردوی تیم ملی دعوت می شوند و با دیگر دعوت شدگان به اردو که از رقابت های لیگ کاراته به تیم ملی رسیده اند ، رقابت خواهند کرد./س

برچسب ها: کاراته ، آسیایی ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.