معاون وزیر کار مدیریت منابع آب را از چالش های اصلی کشور دانست و گفت: امروز مدیریت منابع آب از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که مشکل کم آبی معضلی است که آینده کشور را تهدید می کند و امید است با برنامه ریزی درست در حوزه مدیریت آب از بروز بحران آب در کشور جلوگیری شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور بحث مدیریت آب را یکی از مباحث جدی امروز کشور دانست که در دستور کار رییس جمهوری نیز قرار دارد.

کورش پرند هم چنین با اشاره به برگزاری همایش بین المللی مدیریت منابع آب و فاضلاب در کشور ادامه داد:این همایش پنجم تا هفتم اسفند ماه جاری در تهران برگزار می شود. از متخصصین بین المللی برای حضور در این همایش سه روزه دعوت به عمل آمده است.

به گفته پرند در کارگاه های این همایش 80 نفر در حوزه مدیریت منابع آب و فاضلاب شرکت خواهند کرد، ضمن اینکه مقرر شده تا از هر استان نیز یک نفر در این همایش شرکت کند.

معاون وزیر کار و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به برگزاری 15 مسابقات ملی مهارت گفت:فناوری اطلاعات گرایش نرم افزار، فناوری اطلاعات گرایش شبکه، مکاترونیک، الکترونیک، کاشی کاری و... را از جمله مهمترین رشته های این مسابقات دانست و گفت: این مسابقات در 30 رشته برگزار می شوند./س



برچسب ها: کرمانشاه ، منابع ، مهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.