برنامه تلويزيوني "سمت خدا" از شنبه سوم اسفندماه با موضوعاتي جديد و پيگيري مطالبات مقام معظم رهبري در حوزه فرهنگ به پخش خود ادامه مي‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، برنامه تلويزيوني "سمت خدا" به تهيه‌كنندگي سيد عبدالمجيد ركني كاري از گروه فرهنگ و معارف شبكه سه سيمااست كه هر روز به جز پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت 13.30 موضوعات مذهبي را با حضور كارشناسان تحليل و تفسير كرده است و به سوالات مردم پاسخگو است.
 
اين برنامه از روز شنبه سوم اسنفدماه موضوعاتي جديد را در دستور كار خود قرار داده است و به ترتيب روزهاي شنبه تا چهارشنبه با محورهاي تفسير قرآن كريم، معرفت امام عصر (عج)، زندگي پر بركت، سيره پيامبر اكرم (ص) و پرسش و پاسخ روي آنتن شبكه سه مي‌رود.
 
همچنين اين برنامه در بخشي ويژه روزهاي چهارشنبه مطالبات مقام معظم رهبري در حوزه فرهنگ را مطرح و پيگيري‌ مي‌كند.حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين ‌سيد‌مهدي‌ميرباقري، حجت الاسلام‌و‌المسلمين‌مسعود‌عالي،حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين‌حبيب‌الله‌فرحزاد، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد حسين حسيني قمي، حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمد مهدي ماندگاري كارشناسان اين هفته خواهند بود.
 
تكرار اين برنامه روز بعد از پخش آن ساعت 4.30 دقيقه بامداد از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: مطالبات ، مقام ، رهبری ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار