روزنامه دیراستاندارد اتریش در مطلبی از بندربن سلطان رئیس سرویس اطلاعاتی عربستان به عنوان مسئول ورود تروریست‌ها به خاک سوریه نام برد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه دیراستاندارد اتریش در مقاله ای که در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرد نوشت:"بندربن سلطان" رئیس سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی مسئولیت ورود تمامی ستیزه جویان عرب و خارجی و همچنین حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه‌های تروریستی و افراطی را با پشتیبانی آل سعود برعهده دارد.

این روزنامه در اشاره به اینکه خاندان آل سعود "بندربن سلطان" را دو سال پیش مامور سرنگون کردن نظام سوریه از طریق ورود هزاران تروریست و تجهیز آنها در سرتاسر خاک سوریه کرده بود نوشت:تمامی طرح‌های "بندر" از طریق مقاومت و ایثار ارتش،دولت و ملت سوریه شکست خورد و دولت آمریکا را به سمت فشار بر سرویس اطلاعاتی عربستان با هدف توقف سیاست‌های اشتباه اطلاعاتی و نظامی اش سوق داد.

دیراستاندارد در ادامه نوشت:سفر قریب الوقوع "باراک اوباما" رئیس جمهور امریکا به ریاض با محوریت گفتگو بر سر بحران سوریه و تنش بروز یافته بین واشنگتن و ریاض پس از شکست عربستان در سیاست حمایت از تروریست‌های مستقر در سوریه انجام خواهد گرفت.

در همین حال یک دیپلمات عالی رتبه غربی روز پنج شنبه فاش کرد:عربستان سعودی اداره پرونده سوریه را از "بندربن سلطان" گرفته و آن را به "محمد بن نایف" وزیر کشور ارائه داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
به یاری خدا به امید فتح مکه بدست مسلمانان
آخرین اخبار