امروز دومین جلسه محاکمه محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر و 131 عضو دیگر اخوان المسلمین در پرونده فرار از زندان وادی النطرون پیگیری می‌شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  روزنامه مصری الیوم، این جلسه که به صورت علنی برگزار می‌شود با حضور هیأت دفاع از مرسی به ریاست "محمد سلیم العوا" همراه خواهد بود.

جلسه اول این دادگاه که به اتهام جاسوسی برای طرف‌های خارجی اختصاص یافته بود به دلیل وجود نداشتن امکان گفت‌وگو با متهمان از طریق قفس شیشه‌ای و اعتراض هیأت دفاع از مرسی ناتمام باقی مانده بود.

در این پرونده مرسی و رهبران اخوان متهم به حمله به 11 زندان و ربودن 4 نیروی پلیس و همکاری با نیروهای حماس و حزب الله متهم شده‌اند. 

وزارت کشور مصر امروز برای برگزاری دومین جلسه محاکمه مرسی در قضیه فرار از زندان "وادی النطرون" اقدامات امنیتی بالایی را تدارک دیده است.

یک منبع امنیتی بلندپایه در وزارت کشور مصر اعلام کرد : دستگاه‌های امنیتی در هماهنگی کامل با نیروهای مسلح برای اجرای یک طرح امنیتی گسترده برای تأمین امنیت محاکمه رئیس جمهور سابق محمد مرسی و تعدادی از سران اخوان‌المسلمین می‌باشد.



انتهای پیام/

برچسب ها: بین الملل ، مرسی ، مصر ، محاکمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار