رئیس حوزه هنری کردستان از راه‌یابی 4 اثر از فیلمسازان کردستانی به بخش نهایی نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، مرادی با بیان اینکه در نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌‌های 100 ثانیه‌ای 11 فیلم تولید حوزه هنری کردستان به جشنواره ارسال شد گفت: 4 اثر از این تعداد به بخش نهایی این جشنواره راه یافت.
وی افزود: 94 فیلم 100 ثانیه‌ای به انتخاب هیئت داوران جشنواره به بخش نهایی جشنواره راه یافته‌اند که طی دو روز 7 و 8 اسفند ماه 92 به معرض نمایش گذاشته می‌شوند.
مرادی با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره در 9 اسفند ماه معرفی می‌شوند، گفت: این جشنواره در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی در قسمت‌های اصلی، سینمای اخلاق، بین‌المللی و چشم‌انداز ایران 1404 با محورهای الگوی توسعه، جایگاه منطقه‌ای ایران، تعامل با جهان و جهان اسلام، رفاه ملی و امنیت و توسعه برگزار شده است.
رئیس حوزه هنری کردستان اضافه کرد: نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای از تاریخ 7 تا 9 اسفند ماه‌جاری در سینما آزادی تهران و همزمان در 10 استان کشور از جمله کردستان در سالن شماره 2 پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود./س
برچسب ها: راهیابی ، فیلم ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.