مرحله دوم مارپيچ كوچك بانوان المپيك زمستاني سوچي نيز به پايان رسيد و نماينده كشورمان با 7 پله صعود ايران نسبت به المپيك ونكوور چهل و هشتم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،مرحله دوم مسابقات اسكي مارپيچ كوچك بانوان از ساعت 20/15 به وقت كشور ميزبان آغاز شد.

فروغ عباسي نماينده كشورمان كه در مرحله اول شصتم شده بود در اين مرحله آخرين نفر اسكي كرد و با ركورد 2:35.69 چهل و هفتم شد.البته عباسي در جدول در رتبه 48 قرار گرفت اما به دليل ركورد مشابه دو اسكي باز در رده نوزدهم وي حائز رتبه 47 شده است.
با اين حساب عباسي 8 پله رتبه المپيك را براي ايران در مارپيچ كوچك ارتقا داد.4 سال قبل مرجان كلهر در رشته مارپيچ كوچك پنجاه و پنجم شده بود.رتبه کلهر در مارپیچ بزرگ 60 و در مارپیچ کوچک 55 بود.

ميكائيلا شيفرين كه در مرحله اول در رده نخست قرار گرفت در پايان مسابقه اش درمرحله دوم در مجموع ركورد 2 مرحله با ركورد 1:44.54 اول شد.مارليس اسچيلد از اتريش با ركورد 1:45.07 دوم و كاترين زتل از همين كشور  با ركورد با ركورد 1:45.35 سوم شدند.

 مسابقه 11 نفر به خط پايان نرسيدند.

از نكات جالب اين مرحله برهم خوردن معادلات مرحله اول بود تا جايي كه نفر چهارم مرحله اول در اين مانش نتوانست به خط پايان برسد.

جدول این مسابقات را مشاهده می کنید:


برچسب ها: اسکی ، المپیک ، فروغ عباسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار