رقابت های هفته بیست و دوم با انجام چهار رقابت در روز جمعه به پایان رسید که طی آن صدرنشینی دبیری و تعقیب این تیم توسط گیتی پسند باز هم تکرار شد


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ روز دوم هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال با انجام 4 رقابت برگزار شد که طی آن میثاق تهران در ماهشهر میزبان خود پتروشیمی را با نتیجه 6-0 شکست داد تا به نوار ناکامی های خود را قطع و پس از گذشت هفته ها امتیاز کامل بازی را در دست گیرد .این پیروزی برای میثاق که هفته آینده تیم گیتی پسند را میزبانی می کند ایجاد انگیزه کرد.

در دیگر رقابت هلال احمر  شکست خانگی دیگری را پذیرفت تا برابر شهرداری ساوه که به دلیل نتایج نا مطلوب دست به تغییر در کادر فنی زد تا ابطحی برکنار شود و عقابی سکان تیم را به دست بگیرد به نتیجه 3-2 دست یابد.این پیروزی برای ساوه ای ها در موقعیت خوبی رقم خورد تا این تیم خود را از خطر سقوط نجات دهد اما هلال احمر که در کسب امتیاز های پایان فصلی  تا کنون ناکام بوده و عملکرد قابل قبولی نداشته باید تغییری در وضعیت خود ایجاد کند تا درهفته بعد جایگاه خود را به شهرداری ساوه نزدیک ترین رقیبش تقدیم نکند.

اما رقابت های مهم دو صدر جدولی در تبریز و اصفهان مهمترین بازی های هفته بیست و دوم را رقم زد.
در تبریز یاران وحید شمسایی در دقایق ابتدایی بازی  اولین گل خود را به ثمر رساندند تا منصوری ها در نتیجه رقابت نه چندان دلچسب خود در خانه حریف ناکام باشند اما گل جعفری پایان کار نبود تا ضربه اوت وحید شمسایی توسط سنگ سفیدی در دروازه منصوری برای دومین بارآرام گیرد. منصوری ها نیز در دقایق پایانی نیمه نخست با تک گل خود به نتیجه 2-1 رسیدند و با همین نتیجه نیمه نخست به پایان رسید.

نیمه دوم رقابت در دقایق نخست با گلزنی دوباره بهروز جعفری همراه بود تا اختلاف گل این رقابت بار دیگر به 2 برسد.البته  منصوری موقعیت های کمرنگی در دست داشت اما عملکرد رضا موثق موقعیت را از آنها گرفت.غفلت خط دفاع منصوری و پاس از عمق دبیری ها این تیم را توسط اکبری به چهارمین گل خود رساند.پس از گذشت دقیقی از بازی خیام برای منصور گلزنی کرد اما یاران شمسایی که ضمن بازی مصدوم هم شد بلافاصله این گل را جبران کردند تا نتیجه 5-2 شود.البته غفلت و کم کاری شاگردان داورزنی باعث شد در پی از دست دادن موقعیت خوب خود تیم دبیری برای ششمین بار به گل دست یابد.در 2 دقیقه مانده به پایان بازی فرهاد فخیم گل هفتم را به ثمر رساند اما منصوری بلافاصله با زدن سومین گل یکی از گل های خورده را جبران کرد.تا این رقابت با نتیجه 7-3 پایان یابد.

گیتی پسند نیز که در جریان اتفاقات ایجاد شده به فاصله 9 امتیازی از صدر رسیده بود و هفته گذشته به نزدیکترین موقعیت نسبت به دبیری رسید در رقابت با ماهان تندیس از انگیزه بالایی برخوردار بود اما این تیم قمی در این هفته ها به روز های خوب خود رسیده و رقابتی همانند رویارویی اش با دبیری به نمایش گذاشت تا در رقابتی مشکل دوتیم با تساوی 2-2 به کار خود در نیمه نخست پایان دهند.
نیمه دوم این دیدار با فشار حملات هر دوتیم همراه بود اما شاگردان لک که بهترین فرصت را این روزها برای قهرمانی در دست دارند تساوی را با به ثمر رساندن دو گل با برتری عوض کردند اما همچنان ماهان تندیس دست از رقابت برنداشت تا با بیشتر کردن فشار حملات خود تیم رده دومی جدول را در تنگنا قرار دهند.در نهایت این رقابت با نتیجه 4-2 به پایان رسید.
اما نتایج 3 دیدار روز نخست رقابت های هفته بیست ودوم به شرح زیر بود
شرکت حفاری تیم رده سومی لیگ برتر با شکست فرش آرا در مشهد موقعیت خود را تثبیت کرد تا تیم مشهدی هشتمین شکست پیاپی خود را در نیم فصل دوم تجربه کند.
شهرداری تبریز نیز مقابل تیم قعرنشین راه ساری که جان تازه ای گرفته به تساوی 3-3 دست یافت تا راه ساری نتواند رکورد شکست تیم های تبریزی را در کارنامه ثبت کند.
اما در تهران شاگردان صانعی، زمزم یکی از نماینده های اصفهان را با نتیجه 7-0 مغلوب کردند تا فستیوالی از گلزنی برگزار کنندبا این شکست زمزم در پله دوازدهم جای گرفت و تا شهرداری ساوه در جدول ارتقاء یابد.




برچسب ها: فوتسال ، لیگ برتر ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار