مربیان دو تیم در نشست خبری حاضر شدند و پیرامون بازی صحبت کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،صمد مرفاوی گفت: هر دو تیم فوتبال خوبی ارایه کردند اما فرق ما با پرسپولیس دروازه‌ بان‌ها بود. دروازه‌بان آنها چند توپ خوب مهار کرد اما متاسفانه دروازه‌بان ما توپ‌های ساده و معمولی را به آسانی از دست داد و مهار نکرد.
 
وی ادامه داد: در نیمه دوم   ما موقعیت گل داشتیم حتی پنالتی را هم گل نکردیم. وقتی تیمی موقعیت‌های خوبی پیدا می‌کند و گل نمی‌زند طبیعی است روی اشتباه فردی بازیکنان مان گل بخوریم و این بازی را واگذار کردیم. پرسپولیس خیلی سرتر از ما نبود و ما بودیم که با اشتباه فردی موقعیت‌ گلزنی به آنها دادیم.






وی در مورد مشکلات مالی صبای قم خاطر نشان کرد: بالاخره مشکلات مالی برای ما و پرسپولیس وجود دارد. البته میزان قرارداد بازیکنان پرسپولیس و صبای قم زمین تا آسمان با یکدیگر فرق می‌کند. بازیکنان ما شاید به همان مقدار قرارداد خود نیاز زیادی داشته باشند.
 
مرفاوی در مورد اینکه هادی شکوری به نظر می‌رسید ناراحت است، با کنایه اعلام کرد: ناراحت باشد.

وی در مورد مشکلات مالی صبای قم خاطر نشان کرد: بالاخره مشکلات مالی برای ما و پرسپولیس وجود دارد. البته میزان قرارداد بازیکنان پرسپولیس و صبای قم زمین تا آسمان با یکدیگر فرق می‌کند. بازیکنان ما شاید به همان مقدار قرارداد خود نیاز زیادی داشته باشند.

مرفاوی در مورد اینکه هادی شکوری به نظر می‌رسید ناراحت است، با کنایه اعلام کرد: ناراحت باشد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921202000661#sthash.Xjp88aU8.dpuf


دایی:حالا خوب است 3 گل زدیم،می گویند تیم حریف برتر بود


 دایی در ادامه این نشست خبری گفت: خدا را شکر می‌کنم نیمه اول دو بر صفر برنده شدیم. نیمه اول 4-4-2 بودیم و نیمه دوم 4-2-3-1 بازی کردیم و صاحب توپ و میدان بودیم. ناراحتم از گل آخری که خوردیم و نباید آن گل را می‌خوردیم. به همه هواداران تبریک می‌گویم که از اول بازی ما را حمایت کردند. صمد مرفاوی گفته بود ما برتر از پرسپولیس بودیم ولی  اشتباه فردی باعث باخت ما شد. به نظر مرفاوی احترام می‌گذارم و او از من بزرگ‌تر است. اما اگر یک‌بار دیگر مرور کنید می‌‌بینید که می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم و موقعیت گلزنی زیادی خلق کردیم.
 



 
 سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: لازم است از تیم‌هایی مثل ملوان تشکر کنم که با وجود اینکه شاید به آسیا نرسیدند اما برای اثبات خودشان کار بزرگی انجام دادند و جوانمردانه بازی کردند و باعث شدند که سرنوشت قهرمانی به روزهای آخر کشیده شود.


وی ادامه داد: از سیروس محجوب هم تشکر می‌کنم و برای تیم‌هایی که مردانه و جوانمردانه بازی می‌کنند. اگر تیم‌هایی سهل انگارانه بازی کنند به تیم‌های بالا و پایین جدول خیانت می‌کنند و چهار پنج تیم برای قهرمانی و موفقیت می‌جنگند و چهار پنج تیم هم برای سقوط نکردن می جنگند.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار