هم اندیشی نظام جدید قراردادهای صنعت نفت با هدف معرفی و بررسی چارچوب ها و ترتیبات جدید قراردادی صنایع بالادستی نفت و گاز ایران، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سید مهرداد حسینی زیدابادی؛ دبیر اجرایی هم اندیشی، از حضور بیش از یک هزار متخصص و فعال صنعت نفت در هم اندیشی نظام جدید قراردادهای صنعت نفت خبر داد و افزود: بیش از 40 سخنران در قالب 7 پانل صبح و عصر سوم و چهارم اسفند به ارایه دیدگاه های خود درخصوص موضوع هم اندیشی خواهند پرداخت.
 
حسینی زیدابادی از برگزاری 12 میزگرد تخصصی در روز دوم هم اندیشی خبر داد و افزود: در هر میزگرد علاقمندان و فعالان بخش های مختلف خصوصی و دولتی بالادستی صنعت نفت ثبت نام کرده­اند تا در باره جزییات و ابعاد مختلف قراردادها به بحث و گفت و گو نشسته و پیشنهادات خود را به کمیته بازنگری قراردادهای نفتی اعلام کنند.
 
دبیر اجرایی هم اندیشی افزود: به رغم تصمیم اولیه شورای سیاسست گذاری و کمیته علمی هم اندیشی مبنی بر اختصاص محورهای پانل ها و میزگردهای تخصصی به موضوعات مورد علاقه متخصصان ایرانی در این رویداد، به دلیل تقاضا و علاقه برخی شرکت های بین المللی فعال در این حوزه، نمایندگان شرکت های بین المللی نفتی تاثیرگذار اروپایی و آسیایی نیز  برای حضور در این رویداد علاقمندی نشان داده اند.
 
وی در پایان گفت: برای استفاده همه متخصصان و علاقمندان به صنایع و خدمات بالادستی نفت از سخنرانی های هم اندیشی امکان پخش همزمان پانل ها در سایت www.oicr.ir  نیز برقرار شده است.

گفتنی است این همایش صبح شنبه با حضور الهام امین زاده؛ معاون حقوقی رئیس جمهور، بیژن زنگنه؛ وزیر نفت، رکن الدین جوادی؛ مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و با ریاست سید مهدی حسینی رئیس کمیته بازنگری درقراردادهای نفتی، برگزار می شود.

مراسم اختتامیه  عصر روز 4 اسفند با حضور مهندس ترکان مشاور ارشد رییس جمهور برگزار می شود و هم اندیشی نظام جدید قراردادهای صنعت نفت با برگزاری نشست خبری یا حضور همه اعضای کمیته بازنگری قراردادهای نفتی با خبرنگاران داخلی و خارجی در عصر روز یکشنبه به کار خود پایان خواهد داد.

انتای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار