سرمربی تیم فوتبال تراکتور‌سازی گفت: در صورتی که تیم‌های حریف در لیگ قهرمانان آسیا با بازیکنان کشورهای خودشان مقابل ما ظاهر شوند پیروزی از آن ماست.

تونی اولیویرا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تصور می‌کنم رقیبان ما بازیکنانی قوی از کشورهای صاحب فوتبال به خدمت بگیرد و در این صورت رقابت ناعادلانه خواهد بود. با این حال من به بازیکنانم اعتماد دارم و تلاش می‌کنیم بهترین بازی‌های ممکن را انجام دهیم.

وی ادامه داد: من دوست دارم تراکتورسازی را در آسیا قهرمان کنم و با تمام وجود برای چنین هدفی تلاش می‌کنم اما ما پول خرید بازیکن قدرتمند جهانی را نداریم. از طرفی امکانات آن‌ها با ما قابل مقایسه نیست، هرچند به بازیکنانم هم گفته‌ام با تمام توان تلاش کنند تا پیروزی از آن ما باشد.

این مربی در مورد ویژگی‌های شهروند افتخاری تبریز افزود: باعث افتخار است که شهروند افتخاری تبریز باشم. مردم تبریز همواره به من لطف داشتند و علاقه عجیبی بین من و آن‌ها وجود دارد.

تونی در مورد تمدید  قراردادش گفت: در حال حاضر در مورد تمدید قرارداد فکر نمی‌کنم چرا که باید در زمان مناسب در مورد آن فکر و مذاکره کرد. الان زمان فکر کردن به لیگ قهرمانان و مسابقات لیگ برتر است.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار