مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: دفاع از حقوق و منافع ملی ذی‌نفعان و شرکای اجتماعی صندوق‌های بیمه‌ای از رویکردهای منشور شفافیت و مسئولیت‌پذیری است.

 ایراندخت عطاریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر مسئولیت‌پذیری، تعهد و پایبندی به تمامی اصول مندرج در منشور شفافیت و مسئولیت‌پذیری، ابلاغیه این منشور به تمامی مدیران عامل شرکت‌های اقتصادی ارسال شده است.

وی در ادامه در خصوص محتوای اصلی این منشور تصریح کرد: جوهره اصلی این منشور در راستای حمایت از تولید ملی و کار وسرمایه‌ ایرانی و هدف‌گذاری کلی در جهت هدایت، نظارت فرآیندهای اصلاحی، شناسایی گلوگاه‌ها و ارتقاء سطح سلامت اداری و نظام‌های مالی در حوزه‌های اقتصادی است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: از دیگر رویکردهای مهم این منشور دفاع از حقوق، منافع ملی است که با اجرای کامل تمامی بندهای منشور شفافیت و مسئولیت‌پذیری به طور قطع شاهد فضای سالم اقتصادی و رونق و بهبود فضای کسب وکار خواهیم بود.

عطاریان تأکید کرد: با تحقق اهداف این منشور اطمینان خاطری به گروه‌های جامعه هدف و ذی‌نفعان صندوق بیمه‌ای داده می‌شود که بر عملکرد مدیران نظارت دقیق مبنی بر ساز وکار قانونی وجود دارد و نقشه راه مشخص پیش روی مسئولان و متولیان حوزه‌های اقتصادی قرار دارد.
انتهای‌پیام/
 

برچسب ها: کار ، کشور ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار