سرمربی احتمالی تیم ملی واترپلوی کشورمان گفت: اینکه در مسابقات واترپلو حضور داشته باشم برایم افتخار است، دوست دارم هدایت تیم ملی واترپلو ایران را برعهده بگیرم اما هنوز قراردادی منعقد نکرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، «مولر» سرمربی تیم ملی واترپلوی کشورمان در نشست خبری در خصوص "چرایی انتخاب ایران" اظهار داشت: من بخاطر این ایران را انتخاب کردم زیرا شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا یک نوع افتخار است و به همین دلیل است که راضی به هدایت تیم ملی ایران شده‌ام.
 
وی در ادامه افزود: از اینکه می‌توانم به عنوان مربی تیم ملی ایران حضور یابم خوشحال هستم اما باید بگویم که ما به توافقات نهایی رسیده‌ایم ولی هنوز قراردادی بین ما منعقد نشده است.

مولر در خصوص شناخت از ایران هم عنوان کرد: هیچ شناختی از تیم ملی ایران ندارم و فقط شناخت من از ایران به اردوی واترپلو که در آلمان برگزار شد محدود می‌شود.
 
سرمربی تیم ملی واترپلوی کشورمان در خصوص برنامه‌های خود برای هدایت تیم ملی ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما کمک به جایگاه و رسیده به جایگاه واقعی واترپلوی کشور ایران است و طبق برنامه‌ریزی که متشکل از بهترین مسابقه و اردو هست آماده برنامه‌ریزی برای مسابقات آسیایی می‌شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار