مرد جنایتکار برای اینکه سرپرستی فرزندانش را بر عهده بگیرد همسرش را با ضربه چاقو به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 21 و 30 دقیقه  16 آذر امسال از طريق مركز فوریت های پلیسی 110 كشف جسدی در آزادراه تهران - پرديس به كلانتري پرديس اعلام شد . با حضور مأموران كلانتري و انجام بررسي هاي اوليه مشخص شد جسد متعلق به زنی ناشناس حدود 30ساله است كه از ناحیه گردن دارای آثار بریدگی بود .
 
همزمان با کشف جسد زن ناشناس در آزاده راه تهران – پردیس ، اعضای خانواده ای با مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی اقدام به تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدان افراد" کردند . کارآگاهان پایگاه چهارم آگاهی با بررسی بانک اجساد ناشناس موفق به شناسایی هویت زن ناشناس شدند که جسدش در آزادراه تهران – پردیس کشف شده بود .
 
با توجه به اعلام نظریه پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ ( اصابت جسم تیز به ناحیه گردن ) پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" تشکیل و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
با آغاز رسیدگی به پرونده، اعضای خانواده مقتول با طرح شکایت از همسر وی عنوان داشتند که مقتول قصد متارکه از همسرش را داشته است .
 
با توجه به اظهارات خانواده مقتول ، کارآگاهان به محل سکونت یوسف . ع  39 ساله مراجعه و متوجه شدند که همزمان با کشف جسد مقتول، همسر او نیز ناپدید شده است .
 
در حالیکه خانواده "یوسف" مدعی بی اطلاعی از مخفیگاه وی بودند ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در استان آذربایجان شرقی – شهرستان آذرشهر شده و با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش و اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و سرانجام متهم را در ساعت 9 و 30 دقیقه 30 بهمن ماه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .
 
"یوسف" که پس از دستگیری چاره ای جز اعتراف نداشت، در همان مراحل اولیه تحقیقات به ارتکاب جنایت و قتل همسرش اعتراف کرد.
 
متهم در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : حدودا از سه سال پیش با همسرم اختلاف پیدا کرده بودم و در طی این مدت ، با شدید شدن اختلافات سرانجام تصمیم به جدایی از یکدیگر گرفتیم و چند ماهی بود که هرکدام جداگانه زندگی می کردیم . همسرم اصرار داشت تا سرپرستی دو فرزندمان ( دختر 10 ساله و پسر 4 ساله ) را به عهده بگیرد و این در حالی بود که من نیز خواستار سرپرستی فرزندان خود بودم .
 
متهم در خصوص شب حادثه نیز به کارآگاهان گفت: شب حادثه برای صحبت در خصوص سرپرستی فرزندانمان با همسرم قرار ملاقات گذاشتم و با ماشین به دنبال وی رفتم. همسرم همچنان اصرار بر سرپرستی بچه ها داشت و در حالیکه شروع به ناسزاگویی کرده بود مرا تهدید کرد که با گرفتن وکیل اقدام به گرفتن بچه ها و کلیه حق و حقوق خود خواهد کرد. در حالیکه به خاطر تهدید و توهین ها از دست همسرم عصبانی شده بودم ، در داخل ماشین با او درگیر شده و در یک لحظه با چاقویی که زیر صندلی داشتم، ضربه ای به گردنش وارد کردم که همانجا فوت کرد. جسد را در داخل اتوبان تهران – پردیس به بیرن پرتاب و فردای آن روز از تهران فرار کردم .
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار