شهردار منطقه 8 از گروه گشایی موانع ترافیکی درنقاط پر تردد سطح منطقه در روزهای پایانی سال خبر داد.

طلوعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اعلام این خبر گفت: در همین راستا با توجه به وضعیت موجود منطقه و ترددهایی که از این نقطه به سایر نقاط شهر تهران  صورت می گیرد با همکاری پلیس راهور، موانع ترافیکی در نقاط پر تردد سطح محدوده گره گشایی می شود.
 
وی افزود: به همین منظور اصلاح هندسی، خط کشی محوری، نصب و بازسازی و نگهداری چراغ های راهنمایی و رانندگی، علائم ایمن، تابلوهای شناسایی و تعیین مسیر، انواع جانپناه ایمنی و گاردریل و سرپناه های ایستگاه های اتوبوس شرکت واحد از جمله برنامه های اجرایی است که در این راستا انجام می شود.
 
وی با اشاره به مناسب بازی معابر و پیاده روها جهت تردد معلولان گفت:  به همین منظور نصب پل همسطح 15 مورد، نگهداری پل همسطح 25 مورد، نصب بالابر معلولین 6 مورد و مناسب سازی ورودی منازل جانبازان 9 مورد و پیاده روهای شرق تهران مناسب سازی شدند.
 
وی خاطر نشان کرد: نرده  گذاری در اطراف میادین و تقاطع ها و رفیوژ معابر، نصب سرپناه، برگزاری کلاس های آموزشی ترافیک، نگهداری و ساماندهی پایانه های BRT و توقفگاه حمل و نقل عمومی، ترمیم و نگهداری مسیر ویژه دوچرخه و خانه دوچرخه و شناسایی نقاط بحران و گره های ترافیکی در سطح منطقه و پیش بینی های مسیرهای جایگزین از دیگر برنامه های معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 8 است.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: ترافیک ، تهران ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار