ملی‌پوش دو و میدانی گفت: مسابقات داخل سالن امسال در ماده 60 متر از سطح بالاتری نسبت به دوره قبل برخوردار بود، 2 سال قبل من با همین رکورد بر روی سکوی اول ایستادم.

رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات امسال سطح بالاتری داشت من با رکورد   شش ثانیه و 68 صدم ثانیه در ماده 60 متر سوم شدم در حالی که دو سال قبل با همین رکورد صاحب گردن آویز طلا شدم و دونده‌هایی از قطر رتبه‌های اول  تا دوم را کسب کردند.
 
ملی‌پوش سرعت ایران با بیان اینکه هدفم کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی است، گفت: من تاکنون در بازی‌های آسیایی حضور نداشته‌ام قصد دارم طلسم مدال آوری در این رقابت‌ها را بشکنم و با دست پر به کشور باز گردم در این راستا اگر بودجه‌ای در اختیار فدراسیون قرار بگیرد به اردو‌های برون مرزی اعزام می ‌شویم از طرفی اگر امکانات در اختیار ما قرار بگیرد و در مسابقات برون مرزی شرکت کنیم تجربه خوبی کسب می‌کنیم و همین کافی است.
 
 قاسمی یاد آور شد: با حامد احمد پور، تمرینانتم را دنبال می‌کنم نیازی به حضور مربی خارجی نیست و اگر روند تمریناتم به همین منوال ادامه یابد می‌توانم حضور پر رنگی در بازی‌های آسیایی داشته باشم.
 
 ملی‌پوش دو و میدانی عنوان کرد: لیگ دو و میدانی اردیبهشت سال آینده آغاز می‌شود، اگر مسابقات لیگ فشرده برگزار شود در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کنم و برای کسب مدال آسیایی تمرینانتم را ادامه می‌دهم، امیدوارم با مدال از این مسابقات باز گردم تا ضرر حاضر نشدن در لیگ را جبران کنم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: قاسمی ، ملی پوش ، داخل سالن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار