سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: امیدوارم مسئله شعار تماشاگران هر چه زودتر تمام شود زیرا فدراسیون کسر امتیازات را برای تیم‌ها در نظر گرفته است.

میرشاد ماجدی در خصوص بازی تیمش مقابل ملوان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در بازی مقابل ملوان بدشانس بودیم، فوتبال همین است یک بار می‌بری و روز دیگر بازنده می‌شوی این طبیعت فوتبال است.
 
سرپرست باشگاه استقلال تهران در خصوص شعار تماشاگران در بازی مقابل ملوان تصریح کرد: متأسفانه نمی‌دانم این موضوع کی حل می‌شود.  الفاظ بدی که در شعارهایشان نسبت به پژمان نوری سر می‌دادند چندان در شأن تماشاگران ملوان نبود و امیدوارم این موضوع هر چه زودتر حل شود.
 
ماجدی ادامه داد: فدراسیون هر تیمی که تماشاگرانش بر علیه بازیکن یا سرمربی تیمی شعار بدهند کسر امتیاز خواهد کرد ولی ما به هیچ‌وجه از کسی شکایت نکرده‌ایم و نامه‌ای ننوشته‌ایم زیرا دوست نداریم از تیمی امتیاز کسر شود و امیدوارم که هواداران تیم‌ها هم اخلاق حرفه‌ای را در ورزشگاه‌ها به کار ببندند.
 
سرپرست باشگاه استقلال تهران در خصوص جذب بازیکن قرضی در جام باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد: کار مبعلی تمام شده است و وی می‌تواند برای ما بازی کند. دنبال جذب چند بازیکن دیگر هستیم و فعلاً در حال مذاکره هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار