دو تن از اراذل و اوباش نظام آباد پس از خوردن الکل به خیابان آمده و با تخریب خودروهای پارک شده و عربده کشی ایجاد رعب و وحشت کردند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ بامداد امروز اهالی نظام طی تماس‌های مکرر خود حضور دو اراذل و اوباش مست را که با قمه اقدام به تخریب خودروها می‌کردند به 110 گزارش دادند.

به دنبال این موضوع سریعا دو اکیپ از کلانتری 127 نارمک به محل اعزام شد و ماموران پس از حضور در موقعیت مشاهده کردند دو اوباش در حالیکه قمه به دست دارند ضمن تخریب خودروها، باعث رعب و وحشت در بین اهالی شدند.

لذا ماموران انتظامی سریعا وارد عمل شده و پس از یک درگیری با اوباش مست و شکستن ابهت پوشالیشان، آنان را بازداشت و به کلانتری انتقال دادند.

همچنین با انتقال دو متهم به کلانتری تعداد بسیار زیادی از اهالی نظام آباد شبانه به کلانتری آمده و از شرارت‌های گوناگون این افراد شکایت کردند.

رئیس کلانتری 127 نارمک سرهنگ نظری پور درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: این دو متهم که شاهرخ معروف به "مافیا" و "منصور" نام دارند پس از انتقال به کلانتری جهت تست الکل به پزشکی قانونی منتقل شدند که به ترتیب 138 و 104 میلی گرم الکل در خون این دو اوباش یافت شد.

گفتنی است، پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اراذل ، نظام آباد ، الکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
فرهاد
۱۴:۰۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
اين اراذل وقتي چند بار سابقه دارن چرا مجددازاد ميشن كه كارهاي زشت شون روتكرار كنن چرا اعدام يا مجازات شديد درميدان شهرنميشن تابراي بقيه هم عبرت شه
آخرین اخبار