راهنمای کار؛

چگونه" آگهی استخدام" کارشناس "روابط عمومی" تنظیم کنیم؟

انتخاب و گزینش بهترین ها برای مشاغل روابط عمومی باعث می شود که شهرت سازمان تضمین شده و از بسیاری بحران ها پیشگیری شود. در این نوشتار به نحوه استخدام کارشناسان روابط عمومی با توجه به پیشنهادات موسسه روابط عمومی استرالیا می اندازیم.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛استخدام کارشناس روابط عمومی یکی از موقعیت هایی است که هر سازمانی با آن روبرو می شود و چنانچه با دقت انجام نشود، می تواند اثرات بسیار مخرب بر شهرت سازمان باقی گذارد که تا سالیان سال باقی بماند.


لذا انتخاب و گزینش بهترین ها برای مشاغل روابط عمومی باعث می شود که شهرت سازمان تضمین شده و از بسیاری بحران ها پیشگیری شود. در این نوشتار به نحوه استخدام کارشناسان روابط عمومی با توجه به پیشنهادات موسسه روابط عمومی استرالیا می اندازیم.


تبلیغات برای استخدام کارشناس روابط عمومی
در شهر تهران علاوه بر دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علمی کاربردی، هر ساله دانش آموختگانی را در این رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی تحویل بازار کار می دهند. بنابراین مراجعه به این مکان ها و نصب اطلاعیه بسیار مناسب است و علاوه بر این مکان ها، انجمن روابط عمومی و انجمن متخصصان روابط عمومی نیز با کارشناسان و متخصصان روابط عمومی زیادی روبرو هستند، که می توانند در استخدام نیروی متخصص به شما کمک کنند.


اما تنها در تعداد محدودی از شهرستان ها دانشگاه های آزاد و جامع علمی کاربردی در رشته روابط عمومی وجود دارند، لذا باید برای یافتن کارشناسان روابط عمومی با استفاده از سایت های معتبر روابط عمومی نظیر سایت شارا، یا انجمن روابط عمومی برای اعلامیه استخدام خود اقدام کرد.


در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک نیز برای استخدام کارشناسان روابط عمومی و مشاغل مطبوعاتی گروه ها و صفحه هایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند
ضمیمه نیازمندی های روزنامه های ایران و همشهری را نیز می تواند برای اعلامیه های استخدام به کار رود. هفته نامه بازار کار نیز در این خصوص وجود دارد.


هزینه های آگهی استخدام
پیش از همه باید یک نکته را یاد آور شد و آن اینکه هزینه ای که برای آگهی استخدام می کنید، الزاما به معنای جذب بهترین کارشناس روابط عمومی نیست. بلکه بیشتر از هزینه نیازمند یافتن مکان هایی هستید که متخصصان روابط عمومی در آنجا حضور دارند.


شبکه های اجتماعی و سایت های خبری می توانند اطلاعیه شما را به عنوان یک خبر منتشر کنند که در این صورت برای شما هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت. اما هزینه های صفحات مطبوعات و صفحات نیازمندی های روزنامه ها بسته به نرخ های مصوب خودشان تعیین می شود.


تنظیم آگهی استخدام برای کارشناس روابط عمومی
1. عنوان شغل (مانند متخصص ارتباطات داخلی)
2. محل کار (به عنوان مثال: تهران)
3. حقوق و دستمزد (مثلا: 3 میلیون تومان)
4. متن کامل (شامل توضیحات محدوده موقعیت سکونت، مهارت های مورد نظر، تجربه، مدرک)
5. نام و نام خانوادگی برای تماس به همراه آدرس های مورد نظر (ایمیل، آدرس پستی، فکس)
6. تاریخ اعتبار آگهی (مثلا: کمتر از یک ماه)
7. لوگوی شرکت مبتنی بر ابعاد مکانی که می خواهید آگهی خود را در آن درج کنید. (96 به عنوان مثال: دی. پی. آی.، کوچکتر از 400 پیکسل نباشد و لینک صفحه ای از سایت خودتان که با ارجاع به آن بتوانند اطلاع بیشتر را دریافت کنند.)
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار